مرزبانی هرمزگان از دانش‌آموزان بحر‌العلوم میناب تجلیل کرد

هرمزگان(پانا)- معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب از تجلیل دانش‌آموزان بحرالعلوم در مسابقه انشا نویسی "مرزبانان مجاهد" توسط معاون اجتماعی مرزبانی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مرزبانی هرمزگان از دانش‌آموزان بحر‌العلوم میناب  تجلیل کرد

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقه انشا نویسی "مرزبانان مجاهد" با حضور معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان و عباس زارعی مدیر آموزشگاه بحرالعلوم در محل مرکز استعدادهای درخشان بحرالعلوم برگزار شد.

حسن خدامی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب در قدردانی از مرزبانان گفت: مرزبانان مجاهد در همه شرایط در برقراری امنیت مطلوب در مرزها با اقتدار ایستاده‌اند و برای حفظ امنیت، آرامش هموطنان و مرزنشینان تمام تلاش و توان خود را به کار بسته‌اند.

وی به آمادگی مرزبانان و نیروهای مسلح جان برکف استان جهت دفاع از مرزهای کشور و استان اشاره نموده و تصریح کرد: مرزهای استان امن است و این امنیت حاصل تلاشهای نیروهای جان بر کف مرزبانی استان است و مردم قدردان زحمات آنان هستند.

شایان ذکر است، دانش آموزان علیرضا رنجبر، فواد سزیده، سیدعلیرضا هاشمی، محمدطاها مظفری، منصور بهادری، رضا حقیقت گو و احمدرضا کریمی حائز رتبه برتر استانی گردیده که از ایشان تقدیر به عمل آمد.


خبرنگار پانا: محمدعباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار