کدام خودروهای داخلی و خارجی بیشترین کاهش قیمت را داشتند؟

تهران (پانا) - در روزهای اخیر با کاهش نرخ ارز قیمت خودروهای داخلی و خارجی هم کاهش پیدا کرده است. این تاثیرات در مورد خودروها به یک میزان نبوده است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کدام خودروهای داخلی و خارجی بیشترین کاهش قیمت را داشتند؟

بررسی میدانی پانا از خودروهای داخلی و خارجی نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت در دو روز گذشته مربوط به قیمت خودروی شاهین G بوده است که یکی از محصولات خودروسازی سایپا است و پیش از این با نام «رهام» شناخته شده بود. این خودرو با کاهش حدود 1 و نیم درصدی قیمت در دو روز اخیر روبرو بوده است. همچنین پراید 151 SE، پژو 405 SLX، ساینا S دنده‌ای و سمند LX EF7 دوگانه‌سوز از جمله خودروهای داخلی هستند که با کاهش قیمت همراه شدند.

با تغییر قیمت دلار خودروهای خارجی هم به تبع تا حدودی کاهش داشتند البته در شرایط کنونی واردات خوردو نداریم و از این جهت به صورت گسترده شاهد کاهش قیمت خودروهای خارجی نیستیم و خودروهای خارجی که در حال حاضر در بازار موجود است همان خودروهایی هستند که سال‌های گذشته در گمرک دپو شده بودند و به تدریج مجوز ترخیص می‌گیرند.

بیشترین کاهش قیمت خودروی خارجی در دو روز گذشته مربوط به خودروهای آمیکو دو کابین آسنا دنده‌ای، ب ام و سری 5 سدان 530i، تویوتا راوفور دو دیفرانسیل و چری تیگو IE7 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار