تمامی راه‌های اردبیل از ردیف ملی بودجه و ماده ۲۳ برخوردار شدند

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل اعلام کرد تمامی محور‌های مواصلاتی این استان از ردیف ملی اعتبارات و ماده ۲۳ برخوردار شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی راه‌های اردبیل از ردیف ملی بودجه و ماده ۲۳ برخوردار شدند

به گزارش اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، محبوب حیدری ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل از ردیف ملی اعتبارات و ماده ۲۳ برخوردار شده‌اند.

وی افزود: اکثر راه‌های شریانی استان اردبیل پیش از این، ردیف ملی داشت، اما برای ۲ محور مشکل ماده ۲۳ داشتیم که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های لازم این امر تحقق یافت.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، با وجود اینکه محور سه راهی صحرا به رضی- گرمی- بیله‌سوار در مرحله اجرا بود و در پیوست بودجه عنوان شده بود، اما ماده ۲۳ نداشت که با پیگیری‌های انجام شده، برای سال آینده ماده ۲۳ این پروژه نیز اخذ شد.

حیدری تصریح کرد: محور سربند به مشگین‌شهر نیز در پیوست بودجه ذکر شده بود اما ماده ۲۳ نداشت که امسال با تکمیل مطالعات امکان‌سنجی و به‌روزرسانی مطالعات پدافند غیرعامل و زیست محیطی، مقرر شد تا این پروژه‌ها نیز از ماده‌ ۲۳ بهره‌مند شوند.

وی با قدردانی از تلاش مسوولان استان در اخذ ماده ۲۳ برای این ۲ محور مواصلاتی استان گفت: با احتساب دریافت مجوز ماده ۲۳ برای این ۲ پروژه راهسازی، در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان هم دارای پیوست، هم ردیف ملی در تأمین اعتبارات و هم مجوز ماده ۲۳ هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: پروژه‌های عمرانی زمانی می‌توانند از ردیف اعتباری ملی بهره‌مند شوند که ماده ۲۳ داشته باشند تا سازمان برنامه و بودجه، تأمین اعتبارات آنها را عهده‌دار شود و در کنار آن، مجلس نیز در پیوست بودجه عناوین آنها را ذکر کرده و اعتبارات پروژه لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار