نایب رئیس شورای شهر تهران:

مدیران انقلابی با رویکرد جهادی تخلفات، رانت و فساد را بردارند تا به نقطه طلایی انقلاب برسیم

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که تخلفات، فساد و رانت‌هایی که مردم را آزار می‌دهد و دل آن‌ها را به رنج می‌آورد، باید توسط مدیران انقلابی و دلسوز با رویکردهای جهادی برداشته شود تا این ملتی که مستحق بالاترین مراتب هستند به نقطه طلایی که هدف انقلاب اسلامی برای شکل‌گیری عدالت است، برسند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران انقلابی با رویکرد جهادی تخلفات، رانت و فساد را بردارند تا به نقطه طلایی انقلاب برسیم

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: امسال با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل کرونا بود مردم ما بار دیگر یک رویداد بزرگ تاریخی را خلق کردند و به هر وسیله‌ای ارادات و عشق خود را به انقلاب و ۲۲ بهمن نشان دادند به گونه‌ای که رسانه‌های خارجی و معاند را مجبور به تمکین و اذعان مردمی بودن این انقلاب کردند.

وی ادامه داد: از صدا و سیما تشکر می‌کنیم که نمایش حضور روستاییان را در تمام کشور به تصویر کشیدند.

سروری افزود: فرزانه‌ای نکته زیبایی را گفته بود که همه‌ انقلاب‌ها بعد از انقلاب شدن به علت مشکلات و سختی‌هایی که دارد رفته رفته ریزش هواداران و طرفداران را پیدا می‌کنند و این فرزانه گفته بود وقتی امام تشریف آورد ۵ میلیون نفر به استقبال ایشان رفتند و بعد از ۱۰ سال از مدیریت امام و جنگ و تحریم و مشکلات بسیار سختی که وجود داشت، ۱۰ میلیون نفر به تشییع جنازه رهبر فقید انقلاب رفتند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بعد از ۳۰ سال از ارتحال حضرت امام یکی از سربازان امام به شهادت رسید و بزرگترین تشییع جنازه تاریخ را رقم زدند. شهادت سردار سلیمانی چنین بود و نمایش این نکته بود که راه‌حل همه‌ موضوعات این انقلاب توسط مردم و با مردم شکل می‌گیرد و به همین دلیل رهبر انقلاب تاکید دارند باید آنچه را که موجب آزار و ناخوشنودی این مردم انقلابی می‌شود برداشت.

وی اضافه کرد: تخلفات، فساد، رانت‌هایی که این مردم عزیز را آزار می‌دهد و دل آن‌ها را به رنج می‌آورد باید توسط مدیران انقلابی و دلسوز با رویکردهای جهادی برداشته شود تا این ملتی که مستحق بالاترین مراتب هستند به نقطه طلایی که هدف انقلاب اسلامی برای شکل‌گیری عدالت است، برسند.

سروری گفت: ۲۲ بهمن امسال با محدودیت‌هایی که بود نکات شیرین و جالبی داشت که نشان می‌دهد مردم در هر حالی اردات خود را نشان می‌دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: یک‌روز به‌خاطر موشک‌های صدام به خیابان می‌آیند و مرگ را به تمسخر می‌گیرند و یک روز به دلیل کرونا که تهدید جدی است با اتومبیل و پیاده به خیابان می‌آیندو ارادت خود را به انقلاب نشان می‌دهند.

در این جلسه که به‌صورت ترکیبی برگزار شد نرجس سلیمانی و سید جعفر تشکری هاشمی به صورت مجازی در جلسه حاضر بودند و تنها مهدی چمران و جعفر شربیانی در جلسه حضور نداشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار