فراخوان دریافت ایده‌های تحولی کارشناسان و اعضای هیأت علمی سازمان پژوهش

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در راستای اقدامات تحولی، چندی پیش سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادها را راه‌اندازی کرده بود که ریاست این سازمان مجدداً بر اهمیت این سامانه و بهره‌گیری هرچه بیشتر از آن تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان دریافت ایده‌های تحولی کارشناسان و اعضای هیأت علمی سازمان پژوهش

در این فراخوان آمده است: «به منظور جلب مشارکت هرچه بیشتر همکاران در برنامه‌ها و استفاده از ایده‌های تحولی و نظرات سازنده ایشان در بهبود روش‌ها، فرایندها و محصولات سازمان و با توجه به تأکید حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی لطیفی ریاست سازمان، سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمانی به نشانی pishnahad.oerp.ir آماده دریافت ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهادهای سازنده همکاران سازمانی و علاقمندان به مسائل تعلیم و تربیت است.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با هدف بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در تصمیمات مدیریتی، اقدام به استقرار سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادها نموده است. با ایجاد این زیرسیستم توسعه منابع انسانی، ایجاد و تقویت روحیه کار گروهی و تیمی، ایجاد اشتیاق به یادگیری، مطالعه، آموزش و تحقیقات در کارکنان جهت یافتن فرصت‌ها و فعالیت‌های بهبود و تحول اداری فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است راه‌اندازی این سامانه پیش از این در اولین جلسه "شورای راهبری توسعه مدیریت" بازنگری و به‌روزرسانی دستورالعمل نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان مصوب شد و معاونت فناوری اطلاعات، بهبود و تحول اداری اداره کل امور اداری و پشتیبانی سازمان نسبت به راه‌اندازی این سامانه اقدام کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار