همایش گفتمان نماز و انقلاب در شهرستان بن

بن ( پانا ) _ همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش تبینی گفتمان نماز وانقلاب ویژه مدیران و اعضا کانون های مساجد شهرستان بن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش گفتمان نماز و انقلاب در شهرستان بن

این همایش با حضور حجت الاسلام کریمی مسئول ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری و مسئولین ستاد کانون های مساجد استان و فرماندار و مسئولین فرهنگی شهرستان و مدیران و اعضا کانون های مساجد به میزبانی کانون کریم آل طاها ،درمسجد امام حسین (ع)بن برگزار گردید.
حجت الاسلام کریمی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی و جلوه های آن در کلام خدا و معصومین،با تاکید بر احیای نماز در مساجد راه کارهایی را برای جذب نوجوانان به سمت نماز ارائه دادند .
هم چنین محمدرضا مظاهری مدیر ستاد کانون های مساجد استان چهارمحال و بختیاری نیز مسئله نماز را از مهمترین برنامه های کانون های مساجد دانست و گفت همه فعالیت های مادر کانون های مساجد باید باعث اقامه نماز خصوصا در مساجد باشد و باید بپذیریم که با پیوند دانش آموزان و نوجوانان با مسجد فاصله داریم و شایسته است هر کلاس و برنامه ای که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تعریف می کنیم پیوست نماز داشته باشدو باعث جذب نوجوانان به مساجد شودو منتهی به اقامه نماز در مسجد گردد.
در پایان این همایش از کانون های برتر شهرستان که در رویداد فهما ۱۴۰۰ امتیاز بالای ۱۰ هزار را کسب کرده بودند تقدیر شد.

خبرنگار دانش آموز : غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار