تبیین آرمانهای شهدا برای فرهنگیان یک تکلیف مهم است

ارومیه(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: شهدا میراث گرانبهای انقلاب و نظام اسلامی هستند و تبیین آرمانهای شهدا برای نسل آینده توسط معلمان یک تکلیف مهم است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تبیین آرمانهای شهدا برای فرهنگیان یک تکلیف مهم است

جواد جنگی،در دیدار با خانواده شهدا با بیان اینکه راه شهدا تداوم دارد افزود: خون شهیدان شجره طیبه انقلاب را آبیاری و آن را تنومند میسازد و دست یابی به قرب الهی جز با تبعیت از راه و سیره شهدا ناممکن است.

وی بیان کرد: سعادت واقعی را شهدا درک کرده اند چرا که با جهاد در راه حق به دیدار معبود خود شتافتند و جانفشانی های این افراد در تاریخ ماندگار و ثبت شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شهدا معلم زندگی و الگوی نسل جوان و آینده ساز هستند افزود: امنیت کشور و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم و تربیت نسلی که الگوی انان شهدا هستند یک ضرورت است.

جنگی با اشاره به اینکه یکی‌از رسالت‌های ما سرکشی و تکریم از خانواده شهداست، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا به ماندگاری انقلاب اسلامی منتهی می‌شود.

وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: بازماندگان شهیدان، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر کل و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان «احمد محمودپور» و «مجید خاتمی مرند» دیدار و از مادران شهدا دلجویی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار