اثرگذاری آموزش و پرورش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

پاکدشت (پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش، در جلسه مدیران مدارس پاکدشت بر نقش راهبردی و تاثیرگذار معلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اثرگذاری آموزش و پرورش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

حجت‌الاسلام محمدحسین درودی، معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش، در کارگاه آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب، ویژه مدیران مدارس پاکدشت که به صورت حضوری و مجازی در اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، گفت: معلمان می‌توانند دانش‌آموزان را که به عنوان بخش مهم جامعه و از آینده‌سازان ایران اسلامی هستند را با حرکت جهادی، با گام دوم انقلاب آشنا کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در شکل‌گیری تمدن نوین نقش ویژه‌ای دارد، افزود: معلمان می‌توانند برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، جهادگونه عمل کنند تا این بیانیه، از مظلومیت درآید.

درودی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن اسلامی باید تلاش‌ها مضاعف شود و سختی‌ها را تحمل کرد ادامه داد: رسانه‌های بیگانه، برای ضربه زدن به کشور ایران سعی دارند تا مردم را نسبت به انقلاب و مسئولین این نظام بدبین کنند و ذهن افراد را به سمتی که برنامه دارند، هدایت کنند؛ ولی نباید چشم‌بسته همه چیز را پذیرفت؛ بنابراین برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی، باید تلاش کنیم؛ چرا که دانش‌آموزان، افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان و پرچمداران تمدن نوین اسلامی هستند؛ که آگاهی و برخورداری از بصیرت دینی و انقلابی دانش‌آموزان، لازمه‌ی مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام درودی تاکید کرد: مدرسه، حوزه و دانشگاه، سه نهاد تاثیرگذار در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند؛ که نظام آموزش و پرورش اثرگذارترین جایگاه را در تحقق این بیانیه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار