ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای پیشوا

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح امروز ۲۱ بهمن با حضور در گلزار شهدای شهرستان پیشوا و حرم مطهر امامزاده جعفر ابن موسی الکاظم با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای پیشوا

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (۲۱بهمن) که با هدف افتتاح و بهره برداری پروژه‌های عمرانی و بررسی مسائل آموزش و پرورش به شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و بخش جوادآباد سفر کرد ابتدا با و در نخستین گام با حضور در گلزار شهدا شهرستان پیشوا و مرقد مطهر امامزاده جعفر ابن موسی کاظم با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای، دیدار با نمایندگان معلمان، مدیران و هنرآموزان شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و بخش جواد آباد و گفت‌و‌گو با نمایندگان دانش‌آموزان، افتتاح پروژه های عمرانی در این مناطق از برنامه‌های سفر یک‌روزه نوری به شهرستان‌های استان تهران است.

در این سفر حسین نوش‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سیدمجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار