تقدیر مجازی از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۶، منتخبین استانی و کشوری مسابقات علمی بهداشتی

مشهد( پانا )- مراسم تقدیر از دانش آموزان آموزش و پروش ناحیه ۶، منتخبان برتر استانی و کشوری در مسابقات علمی و بهداشتی، مسابقه استانی یلدای مهربانی، مسابقه علمی بهداشتی همیاران پلیس، جشواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی، منتخب برتر استانی کارنامه مراقبین سلامت با حضور رئیس اداره سلامت وتندرستی و رییس واحد آموزش پلیس راهور خراسان رضوی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مجازی از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۶، منتخبین استانی و کشوری مسابقات علمی بهداشتی

مهدی خلیلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه ۶ در این مراسم گفت: در فضای کرونایی برنامه ها شکل ویژه ای به خود گرفت، در این شرایط باعث شد جامعه جهانی تغییر پیدا کند، در چنین شرایط دانش آموزان استعداد های خودشان را به خوبی تشخیص دادند و باعث شد دانش آموزان ناحیه ۶ در تمامی رویدادهای فرهنگی علمی دارای مقام های بسیاری کسب کنند.
در ادامه رضا کشتی دار رئیس اداره سلامت و تندرستی خراسان رضوی بیان کرد: نقش تربیتی و فرهنگی اجتماعی مدارس در تربیت دانش آموزان اهمیت بسزایی دارد، دانش آموزان در سنین یادگیری در اختیار آموزش و پرورش هستند و وظیفه نظام تعلیم و تربیت، بیان مطالب و نکات بهداشتی در این فرآیند یادگیری و در این دوران طلایی است که باید آن را در اختیار دانش آموزان قرار داد .
وی تاکید کرد : دانش آموزان موظفند با مسولیت پذیری و مشارکت از سنین ابتدایی نقش هایی که به آنها سپرده می‌شود را ایفا کنند و در آینده به عنوان شهرواندان و مدیرانی که در جامعه فعالیت میکنند بتوانند نقش موثری در آگاه سازی جامعه داشته باشند.
کشتی دار اظهار کرد: ما در برنامه‌ها و مراسمی که داریم دانش آموزان باید به میهن پرستی و خود باوری دعوت کنیم و به عنوان یک عضو جامعه در آینده باعث سرافرازی و سربلندی میهن اسلامی شوند و از طرفی دانش آموزان باید به مرحله خود مراقبتی برسند.
در پایان علیرضا رحیمی رئیس آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: بحث همیاران پلیس که از سالها قبل شروع شده است و نتایج خوبی را در سطح جامعه داشته، در خراسان رضوی برنامه پلیس یار جوان ونوجوان اجرا می‌شود که بستر سازی آن آماده شده وبه صورت ویژه در سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد چراکه بحث سلامت دانش آموزان در رأس هرم برنامه های راهنمایی ورانندگی کشوری قرار دارد .
خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار