جشنواره «هنرستان، انتخاب برتر» در راستای هدایت تحصیلی آگاهانه دانش‌آموزان برگزار می‌شود

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره «هنرستان، انتخاب برتر» خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره «هنرستان، انتخاب برتر» در راستای هدایت تحصیلی آگاهانه دانش‌آموزان برگزار می‌شود

علی مرادی، با بیان اینکه در راستای سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی به منظور حرکت به سمت توسعه متوازن، این اداره کل جشنواره "هنرستان، انتخاب برتر" را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم تمامی عوامل موثر در هدایت تحصیلی اعم از مدیران، مشاوران، هنرآموزان و هنرجویان را با مشارکت فعال و ارائه تجارب خویش در زمینه‌های بروشور، پوستر و فیلم مجاب کنیم گام جدی در زمینه هدایت آگاهانه دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش بردارند.

وی افزود: جشنواره‌ها یکی از راه‌های معرفی هنرستان‌ها به اولیا است، بنابراین مدیران از این فرصت ایجاد شده استفاده کرده و مراکز آموزشی خود را با بهترین وجه در زمینه های جشنواره معرفی کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همچنین گفت: بر اساس جدول زمانی اجرای شیوه‌نامه برگزاری جشنواره در پایان اسفند ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم اختتامیه را برگزار خواهیم کرد و در آن مراسم از تیم‌ها و نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید.

در ادامه حامد شاهینی، رئیس اداره آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش افزود: همه مدیران هنرستان‌ها در این جشنواره موظف به شرکت هستند و از آنجا که تبلیغات می‌تواند در آگاهی بخشی به اولیاء و دانش‌آموزان در انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی موثر باشد، نتظار داریم که تمامی مدیران علاوه بر مشارکت فعال با اطلاع‌رسانی به کلیه مشاوران، هنرآموزان و هنرجویان زمینه را برای پویایی این جشنواره فراهم آورند.

رئیس اداره آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش استان کرمانشاه یادآور شد: در مراسم اختتامیه علاوه بر نفرات برتر این جشنواره از همکاران فعال و هنرجویان برتر جشنواره‌ها و مسابقات ملی و استانی نیز تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار