مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

آموزش بیش از ۳ هزار دانش‌آموز پیشتاز استان در دوره‌های آموزشی خبرگزاری پانا

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری ویژه ٣ هزار دانش‌آموز پیشتاز در این استان توسط خبرگزاری پانا در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بیش از ۳ هزار دانش‌آموز پیشتاز استان در دوره‌های آموزشی خبرگزاری پانا

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: خبرگزاری پانا در کنار فعالیت خبری و اطلاع رسانی، یک فضای تربیتی نیز است و تنها خبرگزاری کشور است که کار آموزش خبرنگاری را انجام می‌دهد.
وی افزود: براساس بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی، امسال نیز دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان استان آغاز شد که دانش آموزان در چهار گروه جداگانه دختران ابتدایی دوم، پسران ابتدایی دوم، دختران متوسطه و پسران متوسطه در بستر شبکه شاد توسط مدرسان خبرگزاری پانا آموزش های لازم را فرا می گیرند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبرنویسی، اصول و فنون مصاحبه و گزارش نویسی را مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره عنوان کرد و گفت: در این دوره ها علاوه بر آموزش تئوری و عملی بر نظم پذیری، قانون مداری، مشارکت جویی و مهمتر از همه ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان تاکید می شود.

همت خاطرنشان کرد: امروز ۱۹ بهمن ماه دوره آموزشی دختران مقطع ابتدایی دوم آغاز شد و تا فردا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دوره آموزش پسران متوسطه نیز ۲۱ و ۲۳ بهمن، دوره دختران متوسطه ۲۴ و ۲۵ بهمن و دوره پسران متوسطه نیز ۲۷ و ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار