به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد؛

تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از مدیر مدرسه حاج محمود حاج بابایی نجف‌آباد

اصفهان (پانا) - پروین رحیمی مجری برگزیده بسته تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله، لوح تقدیر خود را دریافت کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از مدیر مدرسه حاج محمود حاج بابایی نجف‌آباد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، در مراسم افتتاح ۳۲۰ اتاق گفتگوی اولیا در مدارس، افتتاح 8 مرکز جامع مشاوره و آموزش‌های تخصصی خانواده، تقدیر از برگزیدگان مجری بسته تحولی "مدرسه، کانون تربیتی محله" و رونمایی از تولیدات رسانه‌ای به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

در این مراسم تقدیرنامه وزیر آموزش‌وپرورش به پروین رحیمی مدیر مدرسه حاج محمود حاج بابایی نجف‌آباد که به‌عنوان مجری برگزیده کشور در بسته تحولی مدرسه کانون تربیتی محله انتخاب شده بود با دستان محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به وی تقدیم شد.

محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: از همه معلمان بزرگواری که در همه عرصه‌ها خصوصاً در دوران سخت کرونا جهادی عمل کردند و نقش‌آفرینی بزرگی داشتند تشکر می‌کنم، ضمن اینکه نقش خانواده‌ها نیز در این دوران به‌عنوان نقش مکمل آموزش‌وپرورش مشخص شد.

وی افزود: اگر به همه ساحت‌های سند تحول بنیادین توجه متوازن داشته باشیم فرایند تعلیم‌وتربیت همه‌جانبه و بهتر میسر خواهد شد. یکی از مهم‌ترین بسته‌های تحولی برای رسیدن به این مقصود، طرح "مدرسه، کانون تربیتی محله" است که در آن به دو نهاد مقدس و تأثیرگذار خانواده و مدرسه توجه شده و اگر این دو نهاد مقدس با سایر نهادهای محلی از جمله مسجد، کتابخانه، مراکز فرهنگی و ورزشی و بهداشتی، بازار و بازارچه، موزه‌ها و مراکز محلی متأثر از شخصیت‌ها، فرهیختگان و بزرگان محل ارتباط مناسب برقرار کنند می‌توانیم مهارت‌های زندگی، اجتماعی و تربیت دینی را آسان‌تر و راحت‌تر به مقصود خود برسانیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ ضمن اینکه با توجه کردن به دو نهاد مدرسه و خانواده در قالب بسته تحولی، مدرسه به‌صورت پویا، خلاق و در مسیر رسیدن به تربیت متوازن حرکت می‌کند.

همچنین پروین رحیمی مدیر مدرسه دخترانه حاج محمود حاج بابایی نجف‌آباد که موفق به کسب رتبه برگزیده طرح تحول بسته مدرسه کانون تربیتی محله شد، در این مراسم گفت: این طرح باهدف زدودن فاصله نامرئی میان مدرسه و جامعه، هم‌افزایی و تعامل میان مدرسه با نهادها و ارگان‌های هم‌جوار و پیوند عمیق میان مدرسه و انجمن اولیاومربیان و هم‌جواران مدرسه قریب به یک سال است که با اجرای فعالیت‌های متنوع کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اِلِمان‌های موجود در آیین‌نامه اجرایی این طرح را آغاز کردیم که خروجی و برون داده آن حصول نیازهای تربیتی مدنظر طرح و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و آشتی ارتباط گسترده بین مدرسه و جامعه پیرامون اطرافش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار