مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز:

مانور یاوران انقلاب فرصتی برای ارائه توانمندی‌های تشکیلات پیشتازان است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز عنوان کرد برگزاری مانور یاوران انقلاب در ایام دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های تشکیلات پیشتازان است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب فرصتی برای ارائه توانمندی‌های تشکیلات پیشتازان است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز گفت: در راستای تحقق بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی و به پاس گرامیداشت چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان دانش آموزی البرز اقدام به برگزاری مانور تشکیلات یاوران انقلاب با محوریت پیشتازان فجرآفرین می‌کند.

وی افزود: ایجاد ساز و کار لازم به منظور حضور پر شور و شعور دانش آموزان پیشتاز گام دوم در برنامه های بهمن ماه و تبیین اندیشه های امام راحل با موضوع گفتمان اسلامی از دیگر اهداف برگزاری مانور یاوران انقلاب است.

مدیر سازمان دانش آموزی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا، اهدای گل و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست های فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر برنامه ها و فعالیت هایی است که در این ایام در سطح نواحی و مناطق استان انجام می گیرد.

صادقیان در ادامه خاطرنشان کرد: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب امسال با توجه به شدت شیوع بیماری کرونا، با وجود برنامه های انجام شده به شیوه مجازی با حداقل دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآوری کرد: مقرر شده تیم های منتخب پیشتاز در سطح مدارس اقدام به برگزاری مانور و فعالیت های مهارتی و تشکیلاتی کرده و کلیپ تیم های مربوطه در برنامه مجازی مانور به همراه سخنرانان مدعو در بستر شبکه شاد ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار