مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

پژوهش‌های به‌ روز زمینه تحول صحیح در عملکردها را راهبری می‌کنند

تهران (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و اعضاء ستاد در اولین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید گفت پژوهش‌های به‌ روز زمینه تحول صحیح در عملکردها را راهبری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌های به‌ روز زمینه تحول صحیح در عملکردها را راهبری می‌کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سید مجتبی هاشمی یکی از راهبردهای نظام آموزش و پرورش را تبیین درست مبانی تربیتی برشمرد و گفت: برای آنکه بتوانیم عملکردمان را بر اساس وضعیت روز جامعه بسنجیم باید بدانیم که چه رویکردی نسبت به تحولات داشته‌ایم و چه میزان همراه با این تغییرات ما هم توانسته‌ایم از ظرفیت‌های بوجود آمده بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه پژوهش‌های به‌روز زمینه تحول صحیح در عملکردها را راهبری می‌کنند،بیان کرد: معرفی مطلوب پژوهش‌گرهایی که در این زمینه تلاش می‌کنند و مطالعه آثارشان، فرصت مغتنمی است که زمینه‌های این تحول را در ما ایجاد می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به سرانه مطالعه در جامعه افزود: با جریان سازی و معرفی آثار فاخر و پژوهش‌های مستند به مبانی فکری و علمی نظام تعلیم و تربیت، و عرضه مناسب این محتواهای غنی، میتوانیم در جهت رشد سرانه مطالعه در بین جامعه فرهنگی، دانش‌آموزان و همچنین اولیاء موثر باشیم.

هاشمی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع پژوهش و تشویق و ترغیب فرهنگیان به این امر مهم، تصریح کرد: باید در اجرای همایش علمی تربیت در زیست بوم جدید از روش‌های نوین بهره برد تا علاقه به مطالعه و یافته‌های جدید بیش از گذشته ایجاد شود.

در این نشست مقرر شد که مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید روز ۱۹ اسفند ماه با معرفی آثار برتر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار