این ملی‌پوش تابستان با استقلال به توافق رسید

چرا ستاره استقلال سرخ‌پوش نشد؟

تهران (پانا) - مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت‌وگویی رادیویی به دو نکته مهم درباره دو نقل و انتقال بین این باشگاه و استقلال تهران اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
این ملی‌پوش تابستان با استقلال به توافق رسید

شب گذشته سرانجام باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که انتقال صالح حردانی مدافع راست فولاد خوزستان و تیم ملی فوتبال ایران به این تیم نهایی شده است و قرارداد رسمی این بازیکن به زودی امضا خواهد شد.

امروز حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت‌وگویی که با رادیو تهران داشت درباره این انتقال گفت: « حردانی ابتدای این فصل با استقلال به توافق رسیده بود؛ شرط او این بود که اگر پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شد اجازه بدهیم، برود،از وقتی پنجره باز شد، حردانی زمزمه رفتن را سر داد. گاهی اوقات یک بازیکن از جایی کنده می‌شود و فکر و ذکرش یک جای دیگر می‌شود،دخالت بعضی از ایجنت‌ها هم بی تاثیر نیست،استقلالی‌ها بارها با حردانی صحبت کردند.»

همچنین در حالی که گفته می‌شد رشید مظاهری به فولاد خوزستان خواهد پیوست، این انتقال از استقلال به فولاد منتفی شد. گرشاسبی در توضیح این موضوع گفت: « بعد از چند جلسه با رشید مظاهری، قراردادی امضا شد و مظاهری پای این قرارداد هم انگشت زد،بعد از این همه جلسات، مظاهری درخواستی را به کادر فنی اعلام کرد که کادر فنی هم نپذیرفت، این باعث شد قرارداد محقق نشود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار