حاشیه‌های روز چهارم جشنواره فجر در برج میلاد؛

از قهر دبیر جشنواره و پاسخگویی رییس سازمان به‌جای او تا نمایش عاشقانه‌ای حال خوب‌کن

تهران (پانا) - روز چهارم جشنواره فجر با فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» آغاز شد که به نوعی حال همه مخاطبان منتقد و خبرنگار در خانه جشنواره را خوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
از قهر دبیر جشنواره و پاسخگویی رییس سازمان به‌جای او تا نمایش عاشقانه‌ای حال خوب‌کن

روز چهارم چهلمین جشنواره فیلم فجر شد و این همه خبرنگار در خانه جشنواره سوالات‌شان بدون پاسخ مانده است، چراکه نه نشست خبری دبیر جشنواره قبل از برپایی، برگزار شد و نه در محل خانه جشنواره پاسخگوی دقیق سوالات و انتقادات شان است. به همین دلیل وقتی محمد خزاعی در برج میلاد حاضر شد، تعدادی از خبرنگارها تا جایی که می‌توانستند سوالات شان را از او پرسیدند.

شنیده‌ها حاکی از آن است علیرغم اینکه از سوی مدیران جشنواره و سازمان سینمایی اعلام شده مسعود نقاش زاده دچار بیماری کرونا است و غیبتش به دلیل ابتلایش به این بیماری است اما دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از حضور در این جشنواره امتناع می‌کند و اصطلاحاً قهر کرده است!

البته خزاعی در پاسخ به خبرنگار پانا گفت: آقای نقاش زاده یک هفته از بیماری شان گذشته بود که تست کرونا دادند و مجددا این تست مثبت شد و متاسفانه ما نیز نمی توانیم از حضور فیزیکی ایشان بهره بگیریم.

خزاعی همچنین درباره این دوره جشنواره و مخاطبان مردمی‌اش و سالن‌های نمایش دهنده فیلم‌ها به سوالات خبرنگار پانا پاسخ داد که در خبری مجزا منتشر خواهد شد.

در روز چهارم «فیلم فجر» در خانه جشنواره، «ملاقات خصوصی» اثر امید شمس و «ماهان» اثر حمید شاه حاتمی روی پرده رفتند که فیلم اول با اقبال عمومی مواجه شد و فیلم دوم مورد اعتراض منتقدان واقع شد.

«ملاقات خصوصی» علیرغم اینکه فضایی تلخ از زندگی افرادی را روایت می‌کرد، یک اثر عاشقانه بود و حال مخاطبان با دیدن آن خوب شد. امید شمس در اولین کار حرفه‌ای اش بعد از موفقیت‌های فیلم کوتاهی‌اش، توانست داستانی را روایت کند که برگرفته از زندگی تعدادی زنان زندانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار