رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی فرهنگیان بصیر و انقلابی اصفهان:

تحقق دولت اسلامی برای حرکت به سمت تمدن اسلامی در همه جنبه‌ها مهم‌ترین رسالت ما در گام دوم انقلاب اسلامی است

اصفهان (پانا) - سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش‌وپرورش نظامی است که در آن دانش‌آموزانی تربیت می‌شوند که آینده کشور در دست آنها است و بسیج نیز در سند راهبردی اعتلای خود به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکیلات مردم‌نهاد فرهنگی به آن پرداخته است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تحقق دولت اسلامی برای حرکت به سمت تمدن اسلامی در همه جنبه‌ها مهم‌ترین رسالت ما در گام دوم انقلاب اسلامی است

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی فرهنگیان بصیر و انقلابی اصفهان، اظهار کرد: طی ۴۳ سال گذشته نظام سلطه تمام نقشه‌های خود را ازجمله کودتا، حرکت‌های تجزیه‌طلبانه، نفوذ لیبرال‌ها و جنگ تحمیلی را به میدان آورد ولی انقلاب اسلامی به‌رغم فشارها و توطئه‌های بزرگ، هندسه قدرت را با تغییر مفهوم قدرت تغییر داد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین بخش کوچکی از فهرست طولانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: نسل جوان امروز برای درک این دستاوردها لازم است به گذشته نگاه کند و پایان‌دادن به دوران انحطاط و فلاکت یک کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است. روند انحطاط در کشور ایران از زمانی شروع شد که سفارتخانه و دستگاه جاسوسی انگلیس در کشور رخنه و برای ملت ایران که در برخی قرون سرمنشأ خلق تمدن اسلامی بود، پادشاه تعیین کرد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: تحقق دولت اسلامی برای حرکت به سمت تمدن اسلامی در همه جنبه‌ها مهم‌ترین رسالت ما در گام دوم انقلاب اسلامی است، در ایران اسلامی در بعد سیاسی هرسال یک انتخابات داشتیم و از جهت فرهنگی ملتی سرآمدیم. در بعد دفاعی به‌واسطه داشتن باور علوی قدرتمندترین ملت دنیا هستیم و درعین‌حال ازنظر قدرت ظاهری نیز یکی از برترین‌های جهان هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت انقلاب، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب مصداق کامل یک زمامدار اسلامی است تا جایی که حتی دشمن بارها مجبور به اعتراف به عظمت، حکمت و توانایی ایشان شده است و امروز نیز با هدایت‌های ایشان ایران در مسیر رشد و اعتلای خود قرار دارد. عظمت جایگاه امروز ایران اسلامی از آن ملت ایران است که با پایمردی، فداکاری، مقاومت، مردانگی و شجاعت در راه آرمان‌های الهی خود ایستاد و بنابراین هرکسی در هرجایی باید قدردان ملت باشد.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان به‌عنوان محور اصلی در تربیت جوانان انقلابی، تاکید کرد: باید قدردان معلمان بود و نسبت به حل مشکلات آنها اهتمام داشت زیرا هزینه در آموزش‌وپرورش هزینه مصرفی نیست بلکه سرمایه است. آموزش‌وپرورش نظامی است که در آن دانش‌آموزانی تربیت می‌شوند که آینده کشور در دست آنها است و بسیج نیز در سند راهبردی اعتلای خود به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکیلات مردم‌نهاد فرهنگی به آن پرداخته است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در آغاز شروع قرن ۱۵ قرار داریم، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) هندسه قدرت را با تعریف جدید در جهان تغییر داد، امروز ایران اسلامی در یک دوره جدید قرار دارد و پیروزی‌های بزرگی را در آینده شاهد خواهیم بود زیرا همان گونه که امام فرمودند قرن آینده، قرن پیروزی اسلام است و اسلام سنگرهای بزرگ را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار