برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و استاندار خراسان‌شمالی و جمعی از مسئولین استانی ابوالقاسم اکبری، به‌عنوان سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌شمالی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌شمالی

در این مراسم معاون وزیر و رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هم اکنون وضعیت کیفیت آموزشی کشور مطلوب نیست گفت: هزینه در این وزارتخانه سرمایه‌گذاری برای آینده است.

مجتبی همتی فر اظهار کرد: اگر هم اینک مشکلاتی در جامعه می بینیم به این دلیل است که در سال های گذشته به‌ آموزش و پرورش بی توجهی شده است.

وی گفت: در حوزه تعلیم و تربیت تنها آموزش و پرورش نقش ندارد بلکه همه دستگاه ها، سازمان ها و ارگان ها و حتی خانواده ها نقش دارند باید هر کدام جداگانه نقش خود را درست ایفا کنند.

همتی فر عنوان کرد: اگر در صنعت، کشاورزی و یا هر حوزه دیگری هم اینک توفیقی حاصل نشده نشان از این است که کیفیت آموزش خوب نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی شدن این مهم همه دستگاه ها نقش دارند، هم اینک باید در جامعه بذر امید بکاریم و درآینده آن را برداشت کنیم.

همتی فر با بیان اینکه زیر ساخت های آموزش باید برای همه دانش آموزان در دسترس باشد، افزود: ١۴ میلیون دانش آموز در سطح کشور داریم که ۹میلیون کودک نیز به این مجموعه اضافه شدند و زیر پوشش آموزش و پرورش قرار گرفتند.

وی بر استفاده از تجربه بازنشستگان تاکید کرد و گفت: باید آموزش و پرورش اتاق فکر داشته باشد و در کنار ایده های نو و خلاقانه جوانان از تجربه بازنشستگان نیز بهره مند شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار