بستری ۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد طی شبانه‌روز گذشته ۴۴ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی این استان بستری شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

یه گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهارکرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۴۴ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند. طی این مدت خوشبختانه مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۱۵۲ نفر رسید که نسبت به روز قبل ۲۸ نفر افزایش داشته است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، هم اکنون ۲۴ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۱۶ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدیان بیان کرد: یک‌ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۴۱۷دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، ۹۱۸هزار و ۷۰۸دُز مربوط به مرحله اول، ۸۱۰هزار و ۲۹دُز مربوط به مرحله دوم و ۲۴۹هزار و ۶۸۰ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان پارس آباد در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

گفتنی است بر اساس ابلاغیه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا به جهت ضرورت مدیریت مقابله با این ویروس و مواجهه احتمالی با پیک ششم بنا به دستور استاندار اردبیل، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس و مقاطع تحصیلی از روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه بمدت یک هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار