با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش و مسئولین بخش آب پخش:

مراسم تجدید با آرمان‌های شهدا وغبار روبی از قبور مطهر در گلزار شهدای گمنام شهر آب پخش برگزار شد

آب پخش (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش آب‌پخش گفت شهیدان گمنام در ظاهر بی‌نام و نشان هستند اما در باطن و حقیقت امر، مشهورترین آدمیان هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجدید با آرمان‌های شهدا وغبار روبی از قبور مطهر در گلزار شهدای گمنام شهر آب پخش برگزار شد

صبح امروز در نخستین برنامه از ایام دهه فجر با حضور بخشدار، امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، مدیران دستگاههای اجرائی و نظامی - انتظامی بخش آب پخش مراسم تجدید با آرمان های شهدا و غبار روبی از قبور مطهر در گلزار شهدای گمنام شهر آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش ضمن تبریک به مناسبت جشن ملی چهل سومین سالروز انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی افزود: دشمن در یک جنگ نرم رسانه‌ای هوشمند و به ظاهر نامحسوس، عموم مردم را هدف قرار داده است و به دنبال ایجاد ناامیدی و کاهش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است و ما رسالت داریم که امیدآفرین باشیم چرا که مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی مردمی بودن آن است.

اکرم پاپری خاطر نشان کرد: شهدا همچون شهاب شب ظلمانی این دوران هستند که پرده سیاهی ظلمت جهل را می درند وبا نور خود امید را به ما القاء می کنند که در این ظلمت ها نوری هم پیدا می شود.

پاپری عنوان کرد: شهدا مسافران جنت رضوان هستنند که بال ملائک فرش قدوم آن هاست که ملائک عالم قدس بدان تبرک می جویند ولی زمینیان از مقام آنان بی خبر اند.

وی گفت: شهیدان گمنام در ظاهر بی نام و نشان هستند اما در باطن و حقیقت امر، مشهورترین آدمیان هستند.

این مقام مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی از همان سال‌های نخست پیروزی با انواع توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی مواجه شد که هر یک از آن‌ها به تنهایی برای ساقط کردن یک نظام کافی بود، ولی به لطف خداوند و حضور مردم در صحنه همه این توطئه‌ها خنثی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار