استاندار فارس خبر داد:

بهره‌برداری از ۷۲۹ طرح فرهنگی، آموزشی، عمرانی، ورزشی در دهه فجر در فارس

شیراز (پانا) - استاندار فارس از افتتاح و بهره‌برداری از ۷۲۹ پروژه به ارزش ۶۶ هزار و ۲۸۹ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۷۲۹ طرح فرهنگی، آموزشی، عمرانی، ورزشی در دهه فجر در فارس

محمدهادی ایمانیه، امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین گروهی که در سالروز پیروزی انقلاب باید خود را ملزم به اجرای آرمان‌های امام (ره) و شهدا بدانند را مدیران دانست و افزود: تمام مدیران باید آرمان‌ها و اهداف انقلاب را مرور کنند و اگر کسی نمی تواند خودش را با این آرمان‌ها منطبق کند، استعفا دهد تا بیش از این زیر دین عموم مردم نباشد و خسران دنیا و آخرت متوجه او نشود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی که در دهه فجر به بهره برداری می رسد نتیجه زحمات مدیرانی است که با همت والا این پروژه‌ها را پیگیری کرده‌اند، گفت: بنا داریم در این ایام پروژه‌هایی را معرفی کنیم که بعد از بهره‌برداری قابل استفاده باشد و از برگزاری مراسم بهره‌برداری برای پروژه‌‌های نیمه تمام که کاملا نمایشی است بپرهیزیم تا مردم و بهره‌برداران شیرینی استفاده از این خدمات را حس کنند.

ایمانیه تاکید کرد: 18 پروژه آب آشامیدنی، 46 پروژه راه، 46 پروژه فضای آموزشی، فرهنگی، هنری و رفاهی، 59 پروژه سلامت، 81 پروژه برق رسانی، 119 پروژه عمران روستایی، 130 مسکن شهری و روستایی، 35 پروژه ورزشی و 78 پروژه دیگری عمرانی، زیربنایی و خدماتی و همچنین 117 پروژه بخش کشاورزی در این ایام به بهره برداری می رسد و سعی شده است تا توزیع عادلانه شهرستانی در پروژه‌ها اجرایی شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه در حال تامین زمین برای طرح «جهش ملی مسکن» هستیم، گفت: احداث 260 هزار واحد مسکونی برای استان فارس در چهار سال آینده در نظر گرفته شده است که به زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی، کلنگ احداث تعدادی از این مجتمع‌ها را به زمین خواهیم زد.

وی در خصوص روند تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان گفت: این آزادراه 8 قطعه است که 6 قطعه آن بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و تا چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و امیدوارم تا نیمه دوم سال آینده نیز قطعه 7 این آزادراه تکمیل و زیر بار ترافیکی برود.

وی با تاکید بر اینکه قطعه 8 این آزادراه نقطه شروع آزادراه شیراز - بوشهر است، در خصوص روند اجرای این قطعه نیز گفت: مصوب شده تا با مشارکت 70 درصدی وزارت دفاع و 30 درصدی وزارت راه عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز شود.

وی در خصوص طرح آبرسانی از خلیج فارس به استان، گفت: آبرسانی از خلیج فارس سه مسیر دارد که شرق، غرب و مرکز استان بوده و فاز اول پروژه در لامرد و مهر آغاز شده است.

استاندار فارس تصمیمات و محدودیت‌های جدیدی که در خصوص کرونا ابلاغ شده را لازم‌الاجرا برشمرد و افزود: تصمیمات به دستگاه‌های اجرایی و اصناف ابلاغ شده است و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اتاق اصناف و نیروی انتظامی بر روند اجرای آن نظارت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار