مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

آموزش های تخصصی در ساحت های 6 گانه برای سوادآموزان ضروری است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت سوادآموزان در تمامی ساحت‌های 6 گانه به آموزش‌های تخصصی نیاز دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های تخصصی در ساحت های 6 گانه برای سوادآموزان ضروری است

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دیدار با اعضای کارگاه تالیف کتب قرآن کریم و دین و زندگی ویژه دوره های سوادآموزی و تحکیم سواد در محل معاونت سوادآموزی قم اظهار کرد: با توجه به سند تحول بنیادین، آموزش ساحت های 6 گانه تربیتی در پرتو آموزش های نهضت سوادآموزی عملیاتی تر است و با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

وی افزود: سوادآموزان چون انسان‌های بزرگی هستند، در تمام ساحت های شش گانه به این آموزش‌های اختصاصی نیاز دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با یادآوری این نکته که دانایی، موجب توانایی است، تاکید کرد: نوسوادان بزرگسال که در کلاس‌های سوادآموزی شرکت می‌کنند، دریافته اند که سواد یک امر ضروری زندگی است و با بی سوادی و بدون توان های دانشی نمی‌شود زندگی کرد.

وی با قدردانی از اقدام معاونت سوادآموزی قم و گروه مولفین کتاب، ابراز کرد: کار تدوین کتب آموزش قرآن کریم و دین و زندگی که مستقیما با فطرت انسان ها سروکار دارد، بسیار ارزشمند است.

رحیمی اظهار امیدواری کرد که تالیف این دو کتاب، اثر مستقیم در هدایت جامعه ما به سمت آموزه‌های قرآنی و سبک زندگی اسلامی باشد.

در این دیدار،حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، گزارشی از برنامه های این معاونت در سطح استان و نیز برگزاری کارگاه کشوری تالیف کتاب قرآن کریم و دین و زندگی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار