بازدید معاون امورهنری از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی

تهران (پانا) - معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر یکشنبه (10بهمن ماه) با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین از کارگاه نقاشی حبیب الله صادقی نقاش پیشکسوت کشورمان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون امورهنری از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری، محمودسالاری با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین ضمن گفت و گو با حبیب الله صادقی در جریان روند آماده‌سازی آثار این هنرمند پیشکسوت عرصه نقاشی، کاریکاتور و گرافیک قرار گرفت.
در این بازدید حبیب الله صادقی با اشاره به نبرد تاریکی و روشنایی در آثارش گفت: همواره تلاش می‌کنم در خلق آثارم روایتگر تاریخ در حوزه های مختلف انقلابی، حماسی، ادبی و باستانی باشم.
صادقی ضمن بیان خاطراتی از دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تأثیر آن در خلق آثارش و سایر هنرمندان انقلابی گفت: باید مراقبت کنیم که هنرمندان انقلاب که به نوعی سرمایه‌های ما هستند از گردونه خارج نشوند.
در این بازدید محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار با آزوی سلامتی برای ایشان گفت: استاد حبیب الله صادقی در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با آثارشان در کنار مردم بودند و باورها و آرمانهای مردم را نقش زدند؛ کسی که انقلابی است و تفکر آرمانی دارد همواره به دنبال ایجاد تحول، تجلی، قرائت و یافت جدید از روحیه انقلابی است و ایشان تاکنون با زبان هنر، ثابت قدم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار