مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز برگزار شد

زنجان (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، امروز با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری، مدیران مدارس، مدیران نواحی و مناطق، فرهنگیان، خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز برگزار شد

رفیعی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: تغییر و تحول ضرورت یک جامعه فعال و پویاست که باید طی سالیان، این امر جهت ارتقا آن دستگاه صورت گیرد تا بتواند به آرمان ها و اهداف خود برسد.

رفیعی عنوان کرد: آموزش و پرورش مهم ترین دستگاه دولتی، از لحاظ ماموریت هایی که بر عهده دارد است. همچنین مقام معظم رهبری به نقش معلمان در تربیت نیروی جوان جامعه بسیار تاکید کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش مجموعه عظیم انسان سازی است که محصولش تربیت انسان های شایسته برای پیشرفت و تعالی کشور است.

فیاضی مسئول امور بین‌الملل و مدارس خارجه ضمن تقدیر و تشکر از آقای مظفری، آرزوی موفقیت برای آقای اسماعیلی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان کرد.

فیاضی گفت: در بحث افزایش عدالت فرهنگیان،مردم داری، انقلابی گری، پاک دستی، فساد ستیزی،ساماندهی نیروهای انسانی و جذب نخبگان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حسن مظفری مدیر کل اسبق اداره آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، از فعالیت های صورت گرفته در برهه زمانی خود گفت: اصلی ترین کاری که توانستیم رقم بزنیم بحث آرامشی بود که باید در محیط آموزش و پرورش و مدارس صورت می گرفت، که همکاران با صمیمیت بیشتر به امر آموزش بپردازند.

مظفری عنوان‌ کرد: حفظ روابط و تعامل با ادارات و دستگاه های دولتی سبب پیشرفت دو چندان در امر آموزش شد.

وی همچنین از آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، جهت حمایت در امر آموزش تشکر کرد.

مظفری بیان کرد: آموزش و پرورش استان توانست بعد از چند سال در جشنواره شهید رجایی رتبه کسب‌ کند. همچنین در بحث شوراهای آموزش و پرورش در سال‌ گذشته توانستیم رتبه برتر کشور را کسب کنیم، در بحث توسعه توازن بین رشته ای توانستیم رتبه هشتم کشور را به دست آوریم و در بحث کنکور توانستیم رتبه چهاردهم را کسب کنیم.

مظفری افزود: در بخش عدالت اجتماعی توانستیم در سال گذشته ۵۰ هزار تبلت دانش آموزی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم و توانستیم تصویب کنیم که ۶۳ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در استان احداث شود.

علی اسماعیلی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان نیز گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تغییراتی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اتفاق افتاده است باید به سمت بهتر شدن فرایند آموزش و پرورش حرکت کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: باید توجه خاصی برای کیفی سازی مدارس، خصوصاً مدارس عادی در بحث عدالت اجتماعی صورت گیرد.

در انتهای مراسم از مدیر کل سابق آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار پانا : حسن ارغا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار