نشست هم اندیشی مشاوران و کارشناسان فعال حوزه مشاوره شهرستانها و مناطق استان گیلان برگزار شد

رشت (پانا) - نشست هم اندیشی مشاوران و کارشناسان فعال حوزه مشاوره با حضور غریب معاون پرورشی و فرهنگی، کرمی رئیس اداره امور تربیت، مشاوره و مراقبت از آسیبهای اجتماعی ، و با حضور 35 نفر از مشاوران و کارشناسان فعال مناطق 34 گانه استان گیلان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مشاوران و کارشناسان فعال حوزه مشاوره شهرستانها و مناطق استان گیلان برگزار شد

عباسی غریب معاون پرورشی و فرهنگی با گرامیداشت مقام شامخ حضرت صدیقه طاهره(س) با بیان نکاتی از سجایای اخلاقی این انسان نمونه و بانوی الهی مقام زن و جایگاه والای مادر در خانواده بویژه جلوگیری از آسیبهای اجتماعی محوری دانست که با عدم تحقق نقش صحیح مادری شاهد بروز ناهنجاری در خانواده و پیرو آن در جامعه خواهیم شد.

معاون پرورشی استان در ادامه نقش مشاوران را در دوران کرونایی برجسته و اساسی دانست که با کمک فضای مجازی و طرح های همدلی و پیام و صدای مشاور ارتباط مناسب با دانش آموزان برقرار نمودند.

وی از حاضران در جلسه (مشاوران) تقاضا کرد تا در کنار هدایت تحصیلی دانش آموزان به امور رفتاری و روانی آنها توجه بیشتری داشته باشند و مداخلات خود را پررنگ تر نمایند.

سپس مشاوران حاضر در جلسه نکته نظرات خود را در حوزه های بهداشت روان، تولیدمحتوا، نماد، کنکور، فوریت های روانی- اجتماعی، یاریگران زندگی، آموزش خانواده ها، خط ملی 1570 بیان کردند.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی ضمن پاسخ به سئوالات مطروحه در جلسه به شروع دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی، هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، یازدهمین جشنواره نوجوان سالم و سومین جشنواره همیار مشاور پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار