تاکید معاون وزیر آموزش و پرورش بر شناسایی و جذب بی‌سوادان

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت در استان‌ها مدیران کل با هماهنگی استانداران و فرماندارن می‌توانند از طریق دهیاران و بخشداران نسبت به شناسایی اسمی بی‌سوادان اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون وزیر آموزش و پرورش بر شناسایی و جذب بی‌سوادان

بیست و نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان در سال 1400 برگزار شد. وی در این جلسه با سلام و درود به روان پاک شهداء و امام شهداء (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سخنان خود را آغاز کرد و یاد و نام حضرت ام البنین سلام الله علیها، همسر امام علی علیه السلام و مادر حضرت ابوالفضل علیه السلام را گرامی داشت و رحلت آن بانوی بزرگ اسلام را تسلیت گفت و روز مادران و همسران شهدا را گرامی داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: لازم است قبل از جلسه گردهمایی معاونین سوادآموزی کشور، تحلیلی از وضعیت استان ها استخراج شود و در گردهمایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در حضور معاونین استان ها وضع موجود استان بیان شود و تبادل نظر جهت رفع مشکلات احتمالی و رشد و تعمیم نقاط قوت صورت گیرد.

محمدزاده در خصوص بررسی وضعیت اسمی بی سوادان گفت: در استان ها مدیران کل با هماهنگی استانداران و فرماندارن می توانند از طریق دهیاران و بخشداران نسبت به شناسایی اسمی بی سوادان اقدام کنند که با اجرای این روند می توانیم در شناسایی و جذب بی سوادان شاهد اقدامات خوبی باشیم و همچنین مدیران مدارس در سطح کشور نیز می توانند در این خصوص کمک بسیار خوبی برای جذب و شناسایی بی سوادان باشند.

رئیس سازمان در ادامه جلسه به کیفیت بازدیدها و اثرات مثبت آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بازدیدها و رصد همکاران گرامی از فعالیت استان ها موجب پویایی و فعال بودن در مأموریت کاری است و اثرات مثبت فراوانی دارد که موجب رشد فعالیت ها در استان هاست.

محمد زاده در پایان ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در 9 ماه گذشته و عملکرد خوب حوزه ستادی سازمان در اجرای برنامه های پیش بینی شده در سال جاری ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال تلاش شود تا کلیه برنامه های دیده شده در برنامه سنواتی سازمان به نتیجه برسد و شاهد اثر بخشی اجرای این برنامه درفعالیت های سوادآموزی استان ها و شهرستان ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار