دانش‌آموز فریدونشهری رتبه اول نقد شعر در جشنواره فرهنگی هنری فردا را بدست آورد

اصفهان (پانا) - مهسا حیدری، رتبه اول نقد شعر در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت این مسابقات فرصت خوبی برای پیداکردن علاقه و استعدادهای دانش‌آموزان است و به دانش‌آموزان توصیه می‌شود به دنبال علاقه و استعدادشان بروند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز فریدونشهری رتبه اول نقد شعر در جشنواره فرهنگی هنری فردا را بدست آورد

یکی از مهم ترین اصول موفقیت پیدا کردن علاقه، استعداد و تلاش کردن برای آن است. مهسا حیدری دانش آموز فریدونشهری و رتبه اول نقد شعر در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با اشاره به دانش آموختگی در رشته انسانی در گفت و گو با پانا گفت: همراه شدن با کتاب های ادبیات و کتاب هایی در این زمینه، علاقمند به این رشته شدم و در مدت دو سال گذشته در مسابقه ای تحت عنوان سرودن شعر شرکت کردم و موفق به کسب رتبه اول کشوری شدم و امسال به خود این فرصت را داده و در مسابقه نقد شعر شرکت کردم.
وی در راستای پرورش و شکوفاشدن استعداد ادبی خود اظهار کرد: در اوقات فراغت خود کتاب هایی مرتبط با این رشته مطالعه می کردم و سعی کردم نگرشی که باید به عنوان یک فرد منتقد داشته باشم را در خود تقویت کنم.
مهسا حیدری افزود: مهم ترین مشکل من همزمان بودن دو رویداد مهم یعنی آزمون سراسری و جشنواره فرهنگی هنری فردا بود که کار مرا سخت تر و البته تلاشم را بیشتر کرد که با برنامه ریزی و مدیریت زمان توانستم بر این مشکل غلبه کنم.
وی ضمن تقدیر از حمایت والدین، مدیر، معاونین و معلمان خود تصریح کرد: خانواده مشوق اصلی من و در این زمینه همراه من بودند و همچنین حضور پررنگ مدیر، معاون و کادر مدرسه در پیشبرد اهداف و موفقیت من بسیار موثر بود.
دانش آموز فریدونشهری رتبه اول نقد شعر در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در پایان گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای پیدا کردن علاقه و استعداد های دانش آموزان است و به دانش آموزان توصیه می کنم به دنبال علاقه و استعدادتان بروید و برای آن تلاش کنید و مطمئن باشید در نهایت نتیجه دلخواه به دست می آید.

خبرنگار: صدیقه خواجه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار