تفاهمنامه ساخت ٣ پروژه خیرساز آموزشی در کاشمر امضا شد

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، در همنشینی مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشمر با خاطرنشان کردن موضوع اهمیت توجه به امر مدرسه‌سازی و کمک به مجهز کردن فضاهای آموزشی اظهار کرد دارایی و ثروت زیور زندگی بشری هستند که اگر به طریقه مناسب برنامه‌ریزی و بکار گرفته شوند، زینت حیات ابدی نیز خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهمنامه ساخت ٣ پروژه خیرساز آموزشی در کاشمر امضا شد

علی طاهریان ضمن تشکر از مشارکت و همراهی خیرین در زمینه مدرسه سازی در کاشمر، افزود: اعتبارات دولتی محدود است و در حوزه آموزش نمی توانیم منتظر اعتبارات از سوی ارگان های دولتی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با بخشودگی زمینی که به ٢ هزار متر مربع مساحت را به خود اختصاص داده، در حاشیه خیابان سلطانیه با هدف زنده نگه داشتن یاد معلم شهید مرحوم حسین نساجیان به آموزش و پرورش نظاره گر آغاز عملیات ساخت و ساز دبیرستان ٩ کلاسه خواهیم بود.
وی با تاکید بر این نکته که هزینه برآورد شده برای احداث و تکمیل این پروژه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان است، متذکر شد: با مشارکت ٣۵ درصدی دوستداران و بازماندگان مرحوم نساجیان در امر ساخت این پروژه، باقی مراحل ساخت توسط اداره کل نوسازی انجام می شود.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه پروژه ساخت سالن چند منظوره خلیل فخار در دبستان هدف نیز پروژه دیگری است که تفاهم نامه آن امضا شده است، بیان کرد: هزینه پیش بینی شده برای این پروژه هفتصد میلیون تومان است که فرهنگی با تجربه خلیل فخار هزینه 318 میلیون تومانی آن را قبول دار شده است.
وی همچنین با اشاره به اشتراک ایجاد شده برای ساخت پروژه دبستان شش کلاسه شهید اکبرپور در این زمینه گفت: زمینی به مساحت ٨۵٠ متر مربع از طرف خانواده شهید درحاشیه خیابان ۱۵ خرداد کاشمر سالهاست در نظر گرفته شده که، با همکاری ۵٠ درصدی خیر مصلحت اندیش خلیل فخار به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث می شود.
طاهریان متذکر شد: با توجه به اقدام خدادوستانه خیر نیک اندیش در مشارکت ساخت دو پروژه آموزشی در شهرستان کاشمر، آموزش و پرورش یکی از اهدافش را در این راستا نامگذاری دبستان در حال احداث مسکن مهر ۱۰۰۸ واحدی که با اعتبار آن دولتی ساخته می شود به نام این خیر قرار داد.
وی یادآور شد: در اجتماع 4 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش بودجه مالی و نیز یک قطعه زمین 2 هزار متری و یک قطعه 850 متری زمین در این تعهدنامه ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار