قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد

ضرورت تعامل و همفکری در راستای ایجاد وحدت شناختی میان صف و ستاد سازمان دانش‌آموزی

اصفهان (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور عنوان کرد تعامل و همفکری در راستای ایجاد وحدت شناختی میان صف و ستاد سازمان دانش‌آموزی ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تعامل و همفکری در راستای ایجاد وحدت شناختی میان صف و ستاد سازمان دانش‌آموزی

اسماعیل بحری‌زاده در گفت‌وگو با پانا درخصوص جلسه هم‌اندیشی استان اصفهان گفت: امروز افتخار داشتیم که در پایتخت فرهنگی کشورمان و جمع همکاران عزیز تشکیلاتی استان اصفهان حضور پیدا کنیم.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت: از اهداف این سفر علاوه بر اینکه فرصتی است تا از نزدیک با همکاران گرامی دیداری تازه کنیم، تبیین بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان و همینطور تحولاتی است که در حوزه مجالس دانش‌آموزی و باشگاه خبرنگاران دانش‌آموزی (پانا) در یک الی دو سال اخیر افتاده است.

وی افزود: در این دیدار به بخش قابل توجهی از سوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ داده شد و تعامل و همفکری لازم در راستای ایجاد وحدت شناختی بین صف و ستاد در حوزه فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی به عمل آمد.

بحری‌زاده عنوان کرد: درخصوص فلسفه این بازمهندسی، اهمیت و ضرورت انجام آن و فرایند تدوین و طراحی سند تحول تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا و مجالس دانش‌آموزی با همکاران صحبت و تبادل نظر شد و ضمن طرح نقطه نظرات کارشناسی به بخش مهمی از سوالات همکاران پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار