فرماندار شهرستان بهارستان:

علم یکی از ارکان مهم کشورهای قدرتمند به شمار می‌رود

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در آئین تجلیل از آموزش‌دهندگان و سواد‌آموزان ناحیه یک بهارستان، علم را یکی از ارکان مهم کشورهای قدرتمند دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
علم یکی از ارکان مهم کشورهای قدرتمند به شمار می‌رود

آئین تجلیل از آموزش‌دهندگان و سوادآموزان ناحیه یک بهارستان با حضور عبداله نوحی فرماندار، مصطفی کلانتری مدیر و سایر مسئولان و کارشناسان ادارات شهرستان در سالن پیامبر اعظم فرمانداری بهارستان برگزار شد.

عبداله نوحی در این آئین، ضمن اشاره به تاریخ سوادآموزی، گفت: نهضت سوادآموزی یکی از نهادهایی است که با نگاه تیزبین و مدبرانه امام خمینی(ره) پس از انقلاب تاسیس شد و تاکنون گام‌های موثر و تاثیرگذاری را داشته است که باسواد بودن ۹۳ درصدی افراد جامعه بیانگر این امر است.

نوحی با بیان اینکه هر کشوری که در حوزه علم و فناوری قوی باشد، از کشورهای قدرتمند به شمار می‌رود، گفت: امروزه علم یکی از ارکان مهم کشورهای قدرتمند محسوب می‌شود، چرا که قدرت نظامی هر کشور از حوزه علم آن، خارج می‌شود.

لازم به ذکر است در این آئین از صغری پورمهدی، سکینه شیخ، رقیه ذوالقدری، مریم علی‌پور، زهرا اژدم ثانی، ساناز شکورزاده، مرضیه طینتی سیرت، رقیه تیز چنگ، مرضیه سبحانی و صغری همتی آتشگاه از آموزش و پرورش ناحیه یک تجلیل شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار