گل‌محمدی: هدیه داور به حریف گل شد

سیدعباسی: ۹۰ دقیقه تمرکز کامل داشتیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت تیمش در مصاف برابر شهرخودرو امتیازات مهمی را از دست داده است؛ اما سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو اظهار کرد تیمش در مصاف برابر پرسپولیس با وجود گل بدی که خورد، خوب به بازی برگشت.

کد مطلب: ۱۲۴۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
گل‌محمدی: هدیه داور به حریف گل شد

یحیی گل‌محمدی عصر شنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم، موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌شد باهوش‌تر کار کنیم تا برنده باشیم. با اختلاف گل بالا می‌شد این بازی را ببریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ۲ تا ۳ بار کلا روی دروازه ما آمدند، ایستگاهی هم زاهدی‌فر به حریف هدیه کرد. اسم این صحنه را اشتباه نمی‌گذارم. آن صحنه اشتباه واضح داور بود و ایشان به صحنه بسیار نزدیک بود. این هدیه و موقعیت را به حریف داد و همین توپ گل شد. روی این صحنه منجر به گل خودمان هم اشتباه کردیم، بهتر از این نمی‌شد بازی کرد. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده بازی می‌شدیم. تعویض‌ها هم در راستای افزایش میل هجومی تیم بود. حریف تمرکز خوبی در دفاع داشت و این کار را سخت‌تر کرد.

او درباره افت فاز دفاعی تیمش نسبت به فصل قبل گفت: نسبت به فصل قبل گل بیش‌تری دریافت کرده‌ایم، اما گل‌های بیش‌تری هم نسبت به فصل قبل زده‌ایم. باید تمرکز بیش‌تری داشته باشیم تا در ادامه بهتر شویم.

سیدعباسی: ۹۰ دقیقه تمرکز کامل داشتیم

داوود سیدعباسی نیز پس از اتمام این بازی اظهار کرد: بعد از بازی با سپاهان سعی کردیم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. در چند بازی اخیر بازی به بازی بهتر می‌شویم. تمرکز نداشتن در نقاط حساس زمین باعث شده بود آسیب‌پذیر باشیم. سعی کردیم با تمرینات روی نقاط ضعف کار کنیم.

او افزود: بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند و از آن‌ها ممنونم. فارغ از نتیجه، ۹۰ دقیقه تمرکز کامل داشتند و حتی با وجود گل بدی که خوردیم توانستیم به بازی برگردیم. در بازی‌های قبلی هم تلاش ویژه‌ای کرده بودیم، اما بخت با ما یار نبود.

سیدعباسی درباره داوری گفت: بهتر است این مساله را به کارشناسان بسپاریم. جایگاه ما در لیگ، به شخصیت ما ضربه می‌زند. فکر می کنم خیلی راحت به ما چه بازیکنان و کادر فنی کارت می‌دهند. هیچ چیز جز عدالت نخواسته‌ایم و همیشه هم نسبت به تصمیمات تمکین کرده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه جز پریروز که به خاطر بارندگی زمین برای تمرین نداشتیم، همه چیز تحت کنترل و خوب بود. برخی بازیکنانم ۹۰ دقیقه هر ۵ روز دارند بازی می‌کنند و فشار زیادی را متحمل می‌شوند. امیدواریم زودتر شرایطی فراهم شود تا مصدومانم برگردند تا از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم.

سیدعباسی درباره علت مصدومیت مدام بازیکنانش گفت: برخی معتقدند بدنسازی ابتدای فصل خوب نبوده، برخی تعداد پرواز های زیاد را دلیل مصدومیت می‌دانند ولی دلم نمی‌خواهد راجع به این موضوع صحبت کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار