علیرضا کریمیان درمراسم نکوداشت زنده یاد سید هادی موجانی بیان کرد:

خیرین مدرسه‌ساز، معلمان واقعی نظام تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - مراسم نکوداشت زنده یاد "سید هادی موجانی" عضو و نایب رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران همزمان با نشست هیات مدیره برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز، معلمان واقعی نظام تعلیم و تربیت هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از تلاش‌های عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران تجلیل و مراسم معارفه علیرضا کریمیان مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه که اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران حضور داشتند؛ با اهدای لوح تقدیر از اقدامات تعاملی عبدالرضا فولادوند در توسعه فعالیت‌های مجمع تهران به ویژه در سطح مناطق پایتخت طی سه سال اخیر قدردانی به عمل آمد.

همچنین، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به تبیین جایگاه اثربخش مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به عنوان یک نهاد مردمی موفق اشاره کرد و گفت: کار بزرگ مجمع خیرین مدرسه ساز ریل‌گذاری و جهت‌دهی کار خیر در سطح جامعه بوده است.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران موقع شناسی و شناخت دقیق نیازهای نظام تعلیم و تربیت را از دیگر ویژگی های این نهاد خیری برشمرد و افزود: نهاد خیرین مدرسه ساز علاوه بر ایجاد بناهای فرهنگی، در حقیقت فرهنگ خیرخواهی و نیک اندیشی را نیز بنا می نهد.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز به عنوان اشاعه دهندگان فرهنگ نیکوکاری در نظام تعلیم و تربیت، در حقیقت معلمان واقعی جامعه هستند.

عبدالرضا فولادوند مدیر کل سابق آموزش و پرورش تهران نیز در این جلسه، حضور در کنار مجمع خیرین تهران را افتخارآمیز دانست و گفت: تعامل سه رکن مدرسه سازی پایتخت؛ یعنی خیرین، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در سه سال اخیر مناسب و در بسیاری موارد کم نظیر بوده است.

در این جلسه نعمت بنی آدم؛ رئیس مجمع تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد سه ساله عبدالرضا فولادوند در شهر تهران اضافه کرد: در سایه تعامل با نوسازی مدارس و آموزش و پرورش می‌توانیم؛ تحولات بزرگی را در عرصه مدرسه‌سازی پایتخت رقم بزنیم و مقدمات این تحول نیز فراهم آمده است.

شایان ذکر است؛ دیگر اعضای هیئت مدیره نیز ضمن موفقیت آمیز دانستن عملکرد تعاملی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، هر یک به بیان دیدگاه‌های خود در مورد اولویت های پیش روی مجمع تهران در سال های آینده پرداختند.

لازم به یادآوری است در این جلسه همچنین یاد و خاطره زنده یاد سید هادی موجانی، عضو و نایب رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران گرامی داشته شد و هر یک از اعضای هیئت مدیره در توصیف سجایای اخلاقی و نیک اندیشی آن خیر فقید سخن گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار