تشییع پیکر شهید گمنام در دبیرستان شاهد فردوسی آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد

مشهد(پانا) - همزمان با نماز ظهر و عصر و در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت شهید سلیمانی مراسم تشییع پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع‌مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر شهید گمنام در دبیرستان شاهد فردوسی آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد

این مراسم با حضور معاون فرهنگی و پرورشی ادار کل آموزش و پرورش، رییس اداره بنیاد شهید ناحیه 1 مشهد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2مشهد، معاونین و سایر مسئولین برگزار شد.
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با تمجید از خدمات گستره شهید سلیمانی به کشور و جهان اسلام گفت: تأسیس حشد الشعبی با همکاری و مشاوره سردار سلیمانی پایه گذاری شد و اکنون نیز مدافع مردم مظلوم عراق و نیروهای آمریکایی و خارجی را از این کشور اخراج خواهند کرد.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی با کارهای خویش در قلوب مردم جای گرفت و مکتبی راه انداخت، همان مکتبی که رهبری تاکید بر شناساندن آن به نسل جدید دارد.

وی اضافه کرد: امروز مکتب شهید سلیمانی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور و جهان اسلام است که باید آیندگان از آن بهره‌ها ببرند.

وی در پایان گفت: این قدرت شهید است که می‌تواند بعد از سال‌ها جمعی معنادار و عظیم از مردم را گرد هم آورد و هیچکس جز شهید بعد از گذشت بیش از سی سال از پایان جنگ چنین توانایی ندارد.

لازم به ذکر است این شهید گمنام پس از تشییع در میدان شهدا مشهد دفن خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار