ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی بعد از شهادت او روشن شد

ورامین(پانا)- یکی از هم سنگران شهید سلیمانی، با بیان ویژگی‌های مختلف شخصیت آن شهید، یاد و خاطره شهید سلیمانی را زنده کرد و گفت ابعاد مختلف شخصیت وی بعد از شهادت او روشن شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی بعد از شهادت او روشن شد

در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت هفته بصیرت در آموزش و پرورش ورامین برگزار شد، حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین گفت: تبیین آرمان‌های شهید‌ سلیمانی بسیار تاثیرگذار و با اهمیت است.

حسن کهندل به عنوان سخنران ویژه این مراسم گفت: دهه بصیرت تجلی ولایت مداری مردم است که در آن مردم به افکار پلید دشمن پی بردند و بر علیه او متحد شدند. کهندل زنده نگه داشتن این تاریخ سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی را مهم شمرد و انتقال بصیرت ظهور یافته در این ایام را به نسل بعد، وظیفه هر فرد انقلابی دانست.

وی، همرزم شهید سلیمانی بود که در بخش دوم صحبت‌های خود ابراز کرد: ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی بعد از شهادت او روشن شد. سلیمانی فردی با تدبیر و شجاعت در صحنه سیاسی و نظامی بود. تقابل با اسرائیل و مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق از جمله تدابیر نظامی وی و متحد کردن مردم کشورهای مورد تجاوز و دولت‌های کشورهای منطقه نیز از جمله تدبیرهای مهم وی در عرصه سیاست بود.

کهندل با افشای برخی از خباثت‌های داعش بر گفته مقام معظم رهبری تاکید کرد که فرمودند: «تدابیر حاج قاسم را الگو قرار دهید».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار