از سوی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک:

اولین دوره سوگواره نوجوانان فاطمی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا و ضرورت تبیین منویات و سیرت ایشان برای نوجوانان از برگزاری اولین سوگواره نوجوانان فاطمی در شهرستان قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره سوگواره نوجوانان فاطمی در شهرستان قرچک

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت ایام سوگواره شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد پرورشی و تربیتی لازم است در راستای معرفی این بانوی بزرگ به دانش‌آموزان اقدامات موثر انجام دهد و زمینه تبیین راه و مسلک ایشان را برای دانش‌آموزان فراهم کند.

وی به برخی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا نمونه بارز پیروی از ولایت و مطاوعت از امام زمان است؛ تا آخرین لحظه همواره یار و پشتیبان امام و ولیّ خود بود و پیروی از سیرت ایشان ما را به پیروی از خط ولایت و ظهور حجت می‌رساند.

دهقانی به اهمیت تبیین سیرت و زندگی حضرت زهرا برای دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در خصوص جایگاه والای حضرت زهرا همین بس که قائم آل محمد او را الگوی خود می‌داند؛ این موضوع به خوبی به ما نشان می‌دهد که حضرت فاطمه نه تنها الگوی کاملی برای زنان بلکه الگویی شاخص برای تمام بشریت به خصوص انسان‌های بزرگ و آزاده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه ضمن اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه‌الزهرا و ضرورت تبیین منویات و سیرت ایشان برای نوجوانان از برگزاری اولین سوگواره نوجوانان فاطمی در شهرستان قرچک خبر داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان قرچک در نظر دارد با هدف آگاه‌سازی دانش‌آموزان از جایگاه ارزشمند حضرت زهرا و معرفی ابعاد والای شخصیتی ایشان به دانش‌آموزان، سوگواره‌ نوجوانان فاطمی برگزار کند.

شایان ذکر است که این مراسم در ۱۶ دی ماه با حضور دانش‌آموزان شهرستان قرچک در کانون ملائک برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار