مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

ما به عنوان مربیان تعلیم و تربیت باید شهید سلیمانی‌ها را پرورش دهیم

تهران (پانا) - در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سرای محله فدک منطقه 8، مینو زمان با اشاره به اینکه، سه اصل عقلانیت، معنویت و عدالت در مکتب شهید سلیمانی مشهود است و برای کسب فضایل وی و رسیدن به اخلاق نیکو و مردمداری، نباید فقط به نصب عکس‌شهید در ایام شهادت بسنده کرد، بر تعلیم و تربیت شهید سلیمانی‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ما به عنوان مربیان تعلیم و تربیت باید شهید سلیمانی‌ها را پرورش دهیم

دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سرای محله فدک با حضور مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، رسول رحیمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی، علیرضا پناه؛ جانباز 70% جنگ تحمیلی، مجید باقری؛ امام جماعت اداره آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین، مدیران مدارس منطقه با همکاری مدیریت دبیرستان شهید سلیمانی، اولیا و دانش آموزان بسیجی اداره آموزش و پرورش منطقه 8 برگزار شد.

در این مراسم مینو زمان، ضمن برشمردن اخلاق و خصایص برگزیده شهید سلیمانی و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که مکتب شهید سلیمانی برگرفته از فکر و اندیشه و عمل است، گفت: سه اصل عقلانیت معنویت و عدالت در مکتب شهید سلیمانی مشهود است و برای کسب فضایل وی و رسیدن به اخلاق نیکو و مردمداری شهید سلیمانی، نباید فقط به نصب عکس‌شهید در ایام شهادتشان بسنده کنیم و ما به عنوان مربیان تعلیم و تربیت باید شهید سلیمانی ها را پرورش دهیم.

وی افزود: هر انسانی یک دنیای مطلوب در وجود خودش دارد که اگر چیزی در این دنیای مطلوب قرار گیرد هرگز خارج نمی شود پس حالا که سردار سلیمانی لقب سردار دل ها را به خود اختصاص داده، در دنیای مطلوب ما جای گرفته و هرگز خارج شدنی نیست.

در ادامه رحیمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی منطقه 8 اظهار کرد: شهید سلیمانی چهره برجسته و تربیت شده این مکتب و انقلاب است.

وی در بیان خصوصیات شهید سلیمانی به قرائت نامه ایشان در هفته بسیج پرداخت و گفت: شهید سلیمانی دراین نامه به 5 مسئله مهم اشاره کرده است که عبارتند از: حفاظت از امانت بزرگ جمهوری اسلامی ایران، توجه به حلال و حرام، احترام شایسته به پدر و مادر، دقت در انتخاب دوست و تعیین رفیق و در نهایت نماز شب که کلید تمام عزت ها است.

در ادامه برنامه، جانباز ۷۰ درصد علیرضا پناه از خاطرات خود از دفاع مقدس و دیدارهایش با شهید سلیمانی بیان کرد و نکته بارز شخصیت شهید سلیمانی را در دوستی با دوستان انقلاب و اسلام و دشمنی با دشمنان انقلاب و اسلام دانست تا جایی که از جان و مال خود در راه دفاع از این مکتب هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت.

در پایان مراسم نیز باقری، دانش آموزان را به مردمداری و به روز بودن علم و دانش همچون شهید سلیمانی توصیه و اضافه کرد که اخلاق خوش با بزرگترها را هیچ وقت فراموش نکنند، چرا که عزت انسان و نگاه ویژه خدای متعال را در بردارد و تکریم خانواده شهدا را همچون الگوی خود شهید‌سلیمانی به یاد داشته باشند.

گفتنی است؛ این جلسه با تقدیر و تجلیل از جانباز 70 % علیرضا پناه و مادر شهید شهمیرزادی توسط مینو زمان وبا قرائت دعای سلامتی امام زمان(ع) به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار