سیستان و بلوچستان میزبان سه شهید گمنام خواهد بود

زاهدان (پانا) - یکی از 3 شهید گمنامی که وارد سیستان و بلوچستان خواهند شد، در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان آرام خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان میزبان سه شهید گمنام خواهد بود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در دومین جلسه ستاد برگزاری تشییع و تدفین شهید گمنام ، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سه شهید گمنام که وارد استان خواهند شد، پیکر شهیدی که براساس آزمایش‌های انجام شده دارای کمترین سن نسبت به سایر شهدا بود، قرار است پنجشنبه 16 دیماه در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان دفن شود تا موجبات آرامش و برکت را برای تمامی خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همچنین همه شهروندان زاهدانی فراهم کند.

رضا بامری افزود: برای بهره مندی هر چه بیشتر از برکت حضور پیکر این شهید، دو روز قبل از تدفین نیز مدارس شهر زاهدان میزبان شهید گمنام خواهند بود.

وی تصریح کرد: روز سه شنبه 14 دیماه از پس از ورود این شهید به زاهدان، از ساعت 9:30 تا 16 پیکر شهید به ترتیب در مدارس 15 خرداد واقع در فلکه شرکت نفت، شاهد شهید مهدی صادقی واقع در بلوار شهید مزاری 24، شاهد شهریار واقع در آزادگان 7، حجاب واقع در بلوار شهید جهانزاده، دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی واقع در بلوار جمهوری و دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی واقع در بلوار امام علی (ع) حضور خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ادامه داد: روز چهارشنبه نیز از ساعت 8:30 تا 15 مدارس شهدای هفت تیر واقع در خیابان مرادقلی 1، شاهد امام هادی (ع) واقع در خیابان طالقانی، شاهد راهیان نور واقع در تقاطع خیابان های فردوسی و فرخی و قدسیه واقع در زیباشهر، خیابان ناصرخسرو 1 میزبان پیکر مطهر این شهید گمنام خواهند بود.

بامری تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید نیز روز پنجشنبه از ساعت 9 تا 11:30 در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) با حضور حداکثری تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان هم مراسم شام غریبان این شهید گرانقدر در محل اردوگاه فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار