رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۵:

شهید سلیمانی یک معلم و مربی تمام ساحتی در عرصه‌های تعلیم و تربیت بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۵ تاکید کرد شهید سلیمانی یک معلم و مربی تمام ساحتی در عرصه‌های تعلیم و تربیت بود

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی یک معلم و مربی تمام ساحتی در عرصه‌های تعلیم و تربیت بود

محمدصادق نوری تبار؛ رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۵ در گفت و گو با پانا، بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده بزرگ، شجاع، با تدبیر، مردم محور، بی‌نظیر، ولایت مدار و فرا مرزی بود که با گذر زمان ابعاد ناشناخته و جدید این ابرمرد شناخته خواهد شد. او چه قبل و چه بعداز شهادت منشأ خیر و برکت، استکبارستیزی و مهرورزی و وحدت و همدلی در منطقه و بلکه در دنیا بود.

وی افزود: شهید سلیمانی واقعیتی است که هرگز فراموش نخواهد شد و مسیر تازه‌ای از ایثار و فداکاری و آزادی خواهی را به جهانیان نشان داد و فرصتی برای تعامل و درس‌آموزی برای ما فراهم آورد. او در حقیقت و در عمل و قبل از آنکه یک فرمانده میدانی باشد یک معلم و مربی تمام ساحتی در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت بود و همواره در مسیر ارزش‌های اسلامی و تحت امر رهبر معظم انقلاب قرار داشت.
از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی؛ برنامه ریزی، هدایت، حمایت، راهبری و مدیریت بحران این بزرگوار بود به نحوی که همیشه در صدد بود تا بهترین راه حل ها را با کمترین امکانات و ناچیزترین هزینه ها و بیشترین و بهترین بازدهی برای حل مسائل و مشکلات کشوری و حتی منطقه ای و فرامنطقه‌ای به انجام برساند.

نوری تبار در پایان گفت: وظیفه ما این است که در مسیر و مکتب حاج قاسم و در راه خدمتگزاری به مردم به اندازه میزان و وسعت عمل خود گام برداریم تا در نهایت ایرانی قوی با اقتدار و عاری از مشکلات داشته باشیم.

* خبرنگار دانش آموز پانا؛ محمدجواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار