معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش دماوند:

شهید سلیمانی اسطوره بودو باید اسطوره باقی بماند

دماوند (پانا) - معاون پرورشی اداره اموزش وپرورش دماوند به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت وی اسطوره بود و باید اسطوره باقی بماند و نسل آینده با چهره این شهید بزرگوار آشنا شوند و از منش و زندگی وی درس بگیرند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی اسطوره بودو باید اسطوره باقی بماند

رقیه عرب، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دماوند در گفت و گو با پانا اظهار کرد: شهید سلیمانی فرمانده فداکار، شجاع و قدرتمندی بود که تمام عمر ارزشمند خود را فدای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان کرد.

وی ادامه داد: شهادت وی نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه او در طول عمر با عزتش بود که شخصیت واقعی او را به جهانیان نشان داد. وجود سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی و اقداماتش، تربیت کننده‌ نسل ما است. او با رفتارش به ما درس داده است.

معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش دماوند با توجه به ویژگی‌های شهید سلیمانی بیان کرد: شخصیت و مکتب وی برای دانش‌آموزان ما دوست داشتنی است و ضروری است در مدارس فضایی ایجاد شود که دانش‌آموزان شهید سلیمانی را به عنوان الگو بپذیرند. شخصیت والای سردار با آموزه‌های بی‌بدیل مورد توجه همگان است بنابراین نسل نوجوان و جوان ما نیز نیازمند آشنایی و الهام بخشی از چنین شخصیتی و یادگیری سیره و سلوک این شهید است.

عرب در پایان صحبت‌هایش گفت: معلمان و مربیان به عنوان سفیران فرهنگی باید در رفتار و منش و سیره خود او را الگو قرار داده و دانش‌آموزان را به این عرصه علاقمند و اندیشه‌های او را در مدارس تبیین کنند.

خبرنگار: غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار