اجتماع مردم قزوین به مناسبت روز بصیرت

قزوین (پانا) - روز پنجشنبه نهم دی ماه مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور گسترده مردم و مسئولان و دانش‌آموزان پیشتاز استان در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع مردم قزوین به مناسبت روز بصیرت

مراسم گرامیداشت 9 دی، روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و گروههای مختلف مردم در مزار شهدای قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام ادیانی در تجمع مردم قزوین در مراسم 9 دی ماه گفت: مردم قزوین در همه صحنه ها پیشتاز بوده و هستند و در 9 دی نیز ارادت خود به نظام و ولایت را بار دیگر اعلام کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: 9 دی این پیام را به مسوولان داد که اگر به ظرفیت های داخلی، جوانان و مردم شریف ایران اسلامی توجه داشته و به آن اتکا کنند هیچ کار سخت و ناممکنی بر زمین نخواهد ماند و با تکیه بر همین مساله می توان بر تمامی مشکلات کشور که ناشی از اعمال تحریم های هوشمندانه دشمن بوجود آمده، فائق آمد.

حجت الاسلام ادیانی راد تأکید کرد: مردم ولایتمدار کشورمان در روز ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و توطئه دشمنان برای همیشه جمع شد.

ادیانی با ذکر اینکه حضور مردم در 9 دی‌ماه آگاهانه، هشیارانه، به‌موقع و بابصیرت بود، افزود: بصیرت یعنی شناخت دشمن و ترفندهای آن و اینکه ببینیم توپخانه دشمن کجا را نشانه گرفته است. بصیرت یعنی دشمن را بشناسیم، ولو اینکه تابلوی خودی در دست گرفته باشد.

خبرنگار:نیلوفر قاسمی مدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار