امام جمعه کلات:

کار‌نهضت، کار سخت و نگاه شما به آموزش با سایرین فرق دارد

کلات (پانا) - امام جمعه شهرستان کلات در دیدار با آموزش دهندگان این شهرستان گفت کار‌نهضت، کار سخت و نگاه شما به آموزش با سایرین فرق دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کار‌نهضت، کار سخت و نگاه شما به آموزش با سایرین فرق دارد

حجت الاسلام والمسلمین محسن تسلیخ در این دیدار ضمن عرض خوشامدگویی و خیرمقدم و تسلیت ایام‌شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: ذهن بسته موجب ایجاد شبهات، ناهمواری ها و نابسامانی ها خواهد شد. همانطور که جهالت موجب تاریکی است، علم‌ هم روشنایی می آورد. در نهضت سوادآموزی باید نوع آموزش‌ها به سمتی برود که کاربردی باشد و در زندگی‌ مردم تاثیرگذار باشد. آموزش سبک‌ صحیح زندگی اسلامی، لازمه کار است، آموزش حرفه های متناسب با شرایط موجود، کمک کار زندگی افراد خواهد شد و می تواند گوشه ای از مشکلات معیشت آنان را فراهم‌می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: کار‌ نهضت، کار سخت و نگاه شما به آموزش با سایرین فرق دارد و جا دارد از توجه به سبک زندگی و آموزش های کاربردی در سوادآموزی شهرستان تقدیر و تشکر کنیم. برای اینکه راحت تر این مسیر را طی و با انگیزه بیشتر ادامه دهید. باید نوع نگاه شما به سوادآموزان فرق داشته باشد، چرا که شما با خدا معامله کرده اید و خداوند به شما سعه صدر عنایت خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات نیز در این دیدار با گرامیداشت سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی، به ارائه گزارشی از آمار سوادآموزان و آموزش دهندگان شهرستان و تشریح بخشی از فعالیت های صورت گرفته در سوادآموزی از سال گذشته تاکنون عنوان کرد: رسالت نهضت سوادآموزی از گذشته تا حال به طور کامل‌ تغییر کرده است، چرا که در کنار آموختن سواد، مهارت آموزی نیز در این نهاد به جد دنبال می شود. تاسیس نهضت سواد آموزی یکی از اقدامات و آثار مهم و ماندگار حضرت امام خمینی(ره) بود و با همت مسئولین امر و آموزش دهندگان عزیز، در راستای ریشه کنی بی سوادی و آموزش مهارت های کاربردی و اساسی،تا کنون اقدامات بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

رمضان پروانه افزود: در ایام شیوع کرونا اهمیت کار آموزش دهندگان ما نیز بیشتر نمایان شد، کارهای خوبی در راستای تولید محتوا و آموزش های محتوایی به سوادآموزان ارائه شد.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری های امام جمعه شهرستان با آموزش و پرورش شهرستان و فعالیت های سوادآموزی، به تشریح دغدغه های آموزش دهندگان و برنامه های پیش روی نهضت سوادآموزی شهرستان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار