قدردانی نمایندگان از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷)

تهران (پانا) - عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه ۲۳۳ نفر از نمایندگان در خصوص تشکر از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷) را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نمایندگان از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم (۱۷)

علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 8 دی) مجلس شورای اسلامی بیانیه 233 نفر از نمایندگان درخصوص تشکر از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم (17) را قرائت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود بیکران به روح پرفتوح حضرت امام (ره) و ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی به خصوص روح شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی و آرزوی صحت و سلامت و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری، حضرت امام (مدظله العالی) خامنه‌ای، برگزاری موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (17) را به فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان پرافتخار نیروهای مسلح به خصوص فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر فرماندهان و طراحان و مجریان این عملیات غرورآفرین تبریک عرض نموده و از اجرای دقیق و تعیین هوشمندانه زمان آن و اجرای بسیار دقیق و پرشکوه آن صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

این رزمایش اقتدارآفرین در برهه‌ای خاص که دشمنان کوردل این مرز و بوم دهان به تهدید ایران اسلامی باز کرده بودند مایه یأس دشمنان، امیدواری و خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی شد و قدرت بازدارندگی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به وضوح به جهانیان نشان داد و به دشمنان ملت ایران فهماند که دهان به گزافه باز نکنند و ملتی را که مقتدرانه آماده دفاع از آرمان‌های والای خود هستند، بیهوده تهدید نکنند.

عزم و اراده پولادین پاسداران دلاور انقلاب اسلامی را که همیشه ارمغان‌آورنده امنیت برای ملت شریف ایران هستند، می‌ستاییم و آمادگی کامل خود را برای همراهی با نیروهای مسلح پرتوان جمهوری اسلامی ایران برای تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام می‌داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار