معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه۴:

آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان اولین و مهمترین گام در جهت ایمن‌سازی جامعه است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه۴ اولین و مهمترین گام در جهت ایمن‌سازی جامعه در برابر خطرات و آسیب‌های اجتماعی را آموزش مهارت‌های زندگی توسط خانواده‌ها به فرزندان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان اولین و مهمترین گام در جهت ایمن‌سازی جامعه است

کارگاه مشاوره و روانشناسی با هدف توانمندسازی مشاوران جدیدالاستخدام و مشاوران هسته مشاوره و روانشناسی منطقه ۴ با محوریت آشنایی با مشکلات پس از کرونا و آسیب هایی که در خانواده و اجتماع با حضور علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهرا اصغرپور؛ کارشناسی مشاوره و محمد طالبی مدرس برگزار شد.

در ابتدای جلسه، گلشن با اشاره به شرایط پس از کرونا و شرایط خاص جامعه و دانش آموزان به اثرگذاری مشاوره و خدمات مشاوره ای تاکید کرد و گفت: مشاوران با راهکارهای ویژه خود می توانند، اثرگذاری بالایی برای رسیدن به آرامش نسبی در این شرایط داشته باشند و تعامل و ارتباط مشاوران در مدارس و همکاری با مدیران اثربخش خواهد بود.

گلشن در ادامه افزود: آموزش مهارت‌های زندگی توسط خانواده ها به فرزندان و بالعکس می تواند، اولین و مهمترین گام در جهت ایمن سازی جامعه در برابر خطرات و آسیب های اجتماعی باشد.

در ادامه محمد طالبی مدرس کارگاه به آسیب‌های کرونا در ابعاد مختلف اشاره و بیان کرد: کرونا در تمامی ابعاد جسمانی، آموزشی، خانوادگی، اجتماعی، روانی و عاطفی تاثیر داشته و باید راهکارهایی برای آسیب های پساکرونا از جمله آموزش تاب آوری، حل مساله، کنترل هیجانات و مهارت عادت به تغییرات و آموزش سواد رسانه را در دستور کار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار