کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران منتخب پانا مدارس ناحیه ۳ مشهد برگزار شد

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنویسی و عکس خبری ویژه دختران و پسران منتخب پانای مدارس این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران  منتخب  پانا مدارس ناحیه ۳ مشهد برگزار شد

رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد در گفت و گو با پانا، هدف از برگزاری این کارگاه ها را، تربیت خبرنگاران خوب دانست و گفت: خبرگزاری پانا یکی از برنامه‌های سازمان دانش آموزی است و دو رویکرد را دنبال می‌کند که یکی اطلاع رسانی اخبار آموزش و پرورش و دیگری آموزش خبرنگاری است.

این مقام مسئول بیان کرد: خبرنگاری یک مهارت است و یک سری مهارت‌هایی را در دانش آموزان تقویت می‌کند. مثل مهارت های خوب گوش کردن، خوب سوال پرسیدن، خوب صحبت کردن، خوب نوشتن و خوب ارتباط برقرار کردن که در نهایت باعث اجتماعی تر شدن فرد می شود.

وی در ادامه به ویژگی های یک خبرنگار خوب اشاره کرد گفت: منتخبان پانا، رابطین مدارس با اداره آموزش و پرورش هستند و فعالیت های مدارس و اداره را به سطوح بالاتر منعکس می کنند.

مدرسین کارگاه های آموزشی این دوره، جواد ابراهیمی کارشناس خبرگزاری پانا سازمان دانش آموزی خراسان رضوی و فرناز اتقیایی کارشناس سازمان دانش آموزی و رابطه خبرگزاری پانا آموزش و پرورش ناحیه ۳مشهد بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار