شوق دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه

پردیس (پانا) - طبق نظرسنجی انجام شده از دانش‌آموزان و اولیا حاضر در هنرستان پروین اعتصامی شهرستان پردیس، تعداد زیادی از دانش‌آموزان این هنرستان با حضوری شدن مدارس و همچنین ادامه امتحانات به صورت حضوری موافق هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شوق دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه

معصومه محمدی مدیر هنرستان پروین اعتصامی گفت: امتحانات حضوری در هر حال بهترین حالت آزمون است؛ دانش‌آموز برای به دست آوردن نمره مناسب بیشتر تلاش می‌کند به همین دلیل ما هم با حضوری شدن آزمون‌ها موافق‌تر هستیم.

زینب نوری، معاون پرورشی این هنرستان تصریح کرد: در نظر داریم تا از دروس پایه و یا سخت به صورت نیمه‌حضوری و یا حضوری آزمون برگزار کنیم و از درس‌هایی که آسان‌تر هستند به‌صورت آنلاین ارزشیابی انجام دهیم.

مادر آناهیتا آذرسینا دانش‌آموز هنرستان پروین اعتصامی گفت: دلیل حضور دانش‌آموزان در مدرسه آموزش باکیفیت‌تر است؛ بیشتر دانش‌آموزان در هنگامی که مدارس آنلاین هستند، همزمان با درس خواندن کارهای دیگری که مربوط به درس نیست انجام می‌دهند و این باعث افت تحصیلی آنها می‌شود.

وی در رابطه با حضوری یا نیمه‌حضوری شدن مدارس افزود: این موضوع باعث تلاش بیشتر دانش‌آموزان برای درس خواندن می‌شود و معلمان هم می‌توانند از نزدیک پیشرفت آنها را بررسی و در رفع مشکلات درسی کمک بهتری به دانش‌آموزان ارائه دهند.

خورشید سعیدی، یکی از دانش‌آموزان این هنرستان گفت: ما تلاش خودمان را می‌کنیم و طبق برنامه‌هایی که گذاشته شده با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه حضور پیدا می کنیم، ولی از نظر من بهترین حالت برگزاری آزمون ها به این صورت است که درس‌هایی که آنلاین تدریس شدند، به صورت آنلاین و درس‌هایی که حضوری تدریس شده، به همان صورت از آنها آزمون گرفته شود.

با توجه به صحبت‌های گفته شده به نظر می‌رسد که دانش‌آموزان بیشتر علاقمند هستند در مدرسه حضور داشته باشند و مشکل اصلی در رابطه با تدریس تسریع و در زمان کم است و مشکلی با حضوری شدن مدرسه و آزمون‌ها ندارند.

خبرنگار دانش‌آموز: مائده قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار