معاون سوادآموزی استان گیلان اعلام کرد:

15 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در کلاس‌های سوادآموزی

رشت (پانا) - معاون سوادآموزی استان گیلان اعلام کرد 67 درصد از مجموع دوره‌های سوادآموزی تاکنون تحت پوشش رفته است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
15 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در کلاس‌های سوادآموزی

به گزارش کارشناس ترویج سوادآموزی استان، سیروس محمدی در جلسه مسئولان واحدهای سوادآموزی شهرستان و مناطق گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نگاه عمیق و دقیق، یکی از علل اصلی عقب ماندگی کشور را بی سوادی مردم دانسته و کمتر از یک سال فرمان تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی را صادر کرده و امروز آمارها بیانگر کاهش آمار بی سوادی مردم و اختلاف باسوادی در بین شهر و روستا و زنان و مردان شده است.

وی در خصوص حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی استان گفت: سازمان نهضت سوادآموزی مجموع حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی استان را 8300 نفر اعلام کرد و گفت تاکنون 67 درصد تحت پوشش قرار گرفت.

معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: 15 دی ماه آخرین فرصت ثبت نام افراد بی‌سواد در کلاس‌های سوادآموزی است و این افراد با همراه داشتن کارت ملی خود با حضور در مدارس سراسر استان، مراکز یادگیری محلی و یا ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ثبت نام کنند.

محمدی در خصوص طرح پالایش اسمی گفت: به منظور شناسایی افراد بی سواد باقیمانده در استان و با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان، هماهنگی های لازم با فرمانداری ها صورت گرفته است.

گفتنی است در ادامه جلسه مسئولان واحدهای سوادآموزی ضمن ارائه گزارش از برنامه های در حال اجرا، به بیان دغدغه ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار