رضا افشاری:

مسابقات فرهنگی و هنری برآیند تمامی فعالیت‌های دانش‌آموزان در مدارس است

مشهد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت مسابقات فرهنگی و هنری برآیند تمامی فعالیت‌های دانش‌آموزان در مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری برآیند تمامی فعالیت‌های دانش‌آموزان در مدارس است

جلسه هم اندیشی فعالیت های پرورشی و فرهنگی و هنری معاونین و مربیان پرورشی ناحیه ۶ مشهد با حضور رئیس اداره فرهنگی هنری و فضاهای تربیتی استان خراسان رضوی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی،کارشناسان حوزه پرورشی و معاونین و مربیان پرورشی مدارس این ناحیه برگزار شد.

رضا افشاری، رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جذب دانش آموزان به فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و تشکیلاتی باعث نزدیک شدن دانش آموزان به اهداف پرورشی و تربیتی شده و برکات ارزشمندی در جامعه دارد.
وی ادامه داد: مسابقات برآیند تمام فعالیت های دانش آموزان در مدارس بوده که در قالب آن استعدادها بروز و ظهور پیدا می کند. شیوه های خلاقانه و استفاده از ابزارهای جدید برای جذب دانش آموزان به فعالیت های تربیتی باید مد نظر همه مربیان پرورشی در مدارس قرار گیرد.
افشاری گفت: فعالیت های فرهنگی به لحاظ تنوع حجم کار نیاز به اعتبارات زیادی دارد که ما هم اکنون در استان با کمبود بودجه و اعتبار مواجه هستیم و اکثر حوزه های درآمدزای حوزه پرورشی در سال گذشته به دلیل کرونا هیچ گونه درآمدی نداشت.

خبرنگار: زینب پارسا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار