مدیرکل آموزش‌وپرورش‌ شهرستان‌های‌ تهران:

توانمندسازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان‌های استان تهران در حال اجراست

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش‌ شهرستان‌های‌ تهران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توجیهی توانمند‌سازی دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان، برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش‌ مهارت‌های رشدمدار برای گروه‌های هدف در مناطق 21 گانه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان‌های استان تهران در حال اجراست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طرح توانمندسازی پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و مهارت‌های زندگی در مدارس این استان درحال برگزاری است.

سیدمجتبی هاشمی، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش‌ها در سه گروه و سطح فرهنگیان، دانش‌آموزی و والدین به صورت همزمان انجام می‌شود، تاثیرگذاری بیشتری در کاهش آسیب‌ها خواهد داشت.

وی افزود: در این آموزش‌، درسنامه‌هایی مخصوص هر گروه از طریق شبکه شاد در مدارس مجری این طرح بر مبنای مهارت‌های رشد مدار اجتماعی، طبق زمانبندی بارگذاری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: انتظار می‌رود دانش‌آموزان، اولیاء و کارکنان مدارس در روند آموزش‌ مهارت‌های اجتماعی، توانمندی لازم برای داشتن یک زندگی عاری از خطر و با کمترین آسیب اجتماعی را به دست آورند.

هاشمی، خاطرنشان کرد: تعداد 762 نفر از مدیران، معاونان پرورشی و مربیان تربیتی، مشاوران و رابطین مشاور و مراقب و آموزگاران مناطق تابعه در خصوص اجرای این طرح در مدارس، توسط کارشناسان اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و مدرسین استانی آموزش های لازم را دریافت کردند.

شایان ذکر است، این برنامه در راستای تفاهم نامه‌های همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار