از مدیران برتر ناحیه یک یزد در حوزه سازمان دانش آموزی تجلیل به عمل آمد

یزد (پانا)- رییس سازمان دانش آموزی استان یزد: سازمان دانش آموزی یک تشکیلات جهانی با اهداف عالی در جهت رشو و تقویت استعدادهای دانش آموزان است و مربیان باید در راستای اهداف عالیه سازمان گام بردارند

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
از مدیران برتر ناحیه یک یزد در حوزه سازمان دانش آموزی تجلیل به عمل آمد

با حضور زهره امیرچقماقی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد،معینی معاون پرورشی، کریمی رییس سازمان دانش آموزی ایتان یزد و جمعی از مسئولین از مربیان برتر در زمینه فعالیت های سازمان دانش آموزی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

رییس سازمان دانش آموزی استان یزد در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت های حوزه سازمان دانش آموزی

گفت: این سازمان یک تشکیلات جهانی با اهدافی عالی، در جهت رشد و تقویت استعدادهای دانش آموزان می باشد و مربیان باید در راستای اهداف عالیه سازمان یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان قدم بردارند و در کنار آموزش به پرورش فکر و خلاقیت دانش آموزان نیز اهتمام ورزند.

درادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد هم ضمن تشکر از معاونت پرورشی و فرهنگی و همه افرادی که در زمینه فعالیت های سازمان دانش آموزی متحمل زحماتی شدند گفت: فعالیت پرشور پیشتازان ناحیه یک در پویش ها و ... فعالیت مربیان و اعضای پیشتاز در ایام کرونا نه تنها کم نشد بلکه با شرکت در پویش های فصلی و مناسبتی و تولید محتوای با کیفیت شاهد درخشش آن فعالیت ها در سطح مدارس ناحیه بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار